{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e34 køler på e30 m20b20
  • #1   21. mar 2017 Et par hurtige spørgsmål:

    Kan du få vand igennem selve køleren med en vandslange ?
    Så vidt jeg ved er der ikke nogen ekstra elektrisk pumpe på e34, så hvis køleren ikke virker stoppet, ville jeg gætte på luft i systemet eller defekt thermostat.
    På e39 sidder der en lille ekstra elektrisk pumpe, men selv der ved jeg ikke om den blokkere køleren.
    Syntes ofte der er emner omkring udluftning af e30 som åbenbart ofte driller. Der er en udluftningsskrue på thermostathuset, den skal lige holdes åben indtil der kommer væske ud af den. Ved der er lidt andre teknikker med at parkere bilen med næsen lidt højt etc, men der må du lige søge igennem forumet.


  • #2   21. mar 2017 Tak for svaret.har prøvet at udlufte men syntes stadig det drillerier mig må lige prøve igen.

  • #3   21. mar 2017 Du skal løsne skruen på toppe af termostathuset og så skal du starte motoren op. Når den bliver varm åbner termostaten og så begynder der at komme luft, damp, vand osv ud.

    Det er pissevarmt og lidt farligt så på med handsker og briller når du gør det. Du skal blive ved med at lufte ud indtil det bare er en lille "tåre" der bliver ved med at strømme ud, altså den må ikke sprutte. Det kan godt tage lidt tid..


  • #4   21. mar 2017 sidder der ikke en udluftningskrue på køleren i plast lige der hvor du fylder på

Kommentér på:
e34 køler på e30 m20b20

Annonce