{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

BMW E36 gevinundervogn! Hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

E36 fra 94 HLÆP!
Hej fokens, står med et rimelig træls problem med min Blueline gevindundervogn jeg lige har monteret.
- Undervognen blev skruet helt i bund foran til at starte med hvor efter jeg monterde mine 8.5 med 225 dæk på i 17¨ med et ET på 50. det resulterede i at comfort fjederen gik ind og lagde sig under fælgkanten på indersiden og contramøtrikken sammentiedig, fair nok så smider jeg 15 mm spacer på så jeg får et ET på 35, som absolut ALLE skriver og siger det er det bedste ET at køre med på e36'er så fælgen kommer lige ud til skærmen. det gav mig 15 mm mere i mellemrum fra fjederen, selv om jeg skruede den lidt op som vidst på billedet. Men hjælper stadig ikke, for hvis jeg skal have contramøtrikken til at ligge sig lige over fælgkanten så der er frigang ville bilen kommer til at stå pænt højt. Nogle gode idé'r til hvad det kan skyldes.
Skal lige siges at pilen på tårnlejet vender ind mod kabinen, nogle siger den skal vende mod kørsels retningen, det er jeg lidt usikker på om det kan have noget at sige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E36 gevinundervogn! Hjælp!!!
Kommentér på:
BMW E36 gevinundervogn! Hjælp!!!

Annonce