{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Stjålet bil og hærværk {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er så uheldig at jeg har været udsat for hærværk på min bil der er nogen idioter der har taget en syl og stukket 6 gange i siden på dækket på hver hjul ikke nok med det er der blevet stjålet 4 stk fælge til 20 tusind bilen stod på mælke kasser det er ikke det eneste det har været sådan i perioder osse på andre biler på den gamle bil fik jeg osse brækket min dør op og taget min radio er bare ved at få nok at man ikke kan have sine ting i fred der blev igår stjålet en bil (BMW) det kan da ikke være rigtig

Nogen der har en ide eller noget til hvordan man kan holde dem væk eller så man måske kunne tage dem i det når de kom igen

Jeg bor i en boligforening men de kan ikke rigtig gør noget ved det og det kan politiet heller ikke siger de

Hvad tænker i har selv tænkt på video overvågning men det er vel ikke tilladt da det er på en p plads og når det ikke er min ejen grund

Har i nogen gode råd eller forslag ? smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet bil og hærværk
  • #1   21. apr 2017 Har den boligforenig ikke nogle garager til rådighed?

  • #2   21. apr 2017 har taget en syl og stukket 6 gange i siden på dækket på hver hjul ikke nok med det er der blevet stjålet 4 stk fælge !!!

    Efterlod de dækkne ?


  • #3   21. apr 2017 Øhh... smiley Hvordan kan man se at der er stukket en syl i dækkene når de er blevet stjålet... smiley

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #4   21. apr 2017 Du må nok lade være med at pisse folk af så, siden de er efter dig

  • #5   21. apr 2017 lyder som en røver....;)

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #6   21. apr 2017 sæt en tovejs alarm i bilen, slå lyd og lys alarm fra, så får du alarmen uden at vandalerne hører det, gå så hen sammen med et par store venner og tag en "venskabelig samtale" det virker ganske fortrinligt ..

  • #7   21. apr 2017 Boligselskabet må gerne video-overvåge p-pladser m.v. hvis de skilter med det og opfylder visse regler for opbevaring og sletning af bånd / harddiske.
    Vi har kameraer oppe ved hver andet indgangsparti + der sidder i opgangene.

    Hvordan og hvem der kan få adgang til optagelserne ved jeg ikke, men er ret sikker på, at politiet til enhver tid kan få det.
    Hvis der sker hærværk eller tyveri, vil de sikkert også kunne begære at se efter gerningsmændene.


  • #9   21. apr 2017 #2 og #3 det er på min bil der er bliver stukket syle i og det med de fælge der er taget er fra en BMW en af de andre beboer der har den to forskellig biler kan godt være jeg fik skrevet til det forkert min fejl og jeg er ikke uvenner med nogen det er sket på flere biler hvor de er blevet ødelagt fået risset lakken osv så at det er min bil er vel bare tilfældig fordi den er gejlet og ser smart ud vil jeg gætte mig til

  • #11   21. apr 2017 Jeg ved godt hvad du kan gøre (men det gider du nok ikke). Man installerer et amerikansk train horn i sin bil med tryklufttank samt en accelerationssensor som udløser hornet hvis nogen piller ved bilen. En alm bilalarm er folk fuldstændig ligeglade med. Jeg kan garantere for at HELE boligforeningen vågner i løbet af 5 sekunder når det horn går af. Den er så høj at ingen gider pille hjul af en bil mens den tordner derudaf. Her er et eks fra youtube

    https://www.youtube.com/watch?v=t7TAmuKEMu8

    L


  • #12   21. apr 2017 Du kan enten stille din bil i garage eller flytte væk fra *ghettokvarter/fælles p plads* (hvis det er tilfældet).
    Ellers er det op til dig selv eller din selvrisiko og forsikringsselskab, hver gang en eller anden bøsserøv smadrer din bil.. Uretfærdigt, men sådan er livet.


  • #13   21. apr 2017 Tak for svaren alle sammen og det er ikke en getto jeg bor i men vil prøve med noget overvågning i bilen og måske sådan et horn eller alarm smiley

Kommentér på:
Stjålet bil og hærværk

Annonce