{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.758 visninger | Oprettet:

Julie
Julie
Følger: 13 Emner: 5 Svar: 16

Folk har ingen skam i livet {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så træt af at folk ingen hensyn tager i trafikken.

Bare i dag skete der 2 ting som simpelthen pissede mig rigtig meget af, jeg holder udenfor Bilka i en bås og sidder og taler i telefon da en ældre mand køre forbi, pludselig kommer en Toyta yearis i gyldenorange kørende med vild fart og køre manden ned,.. Idioten køre bare derfra med fuld fart.

Jeg smider telefonen fra mig imens er manden kommet på benene og er meget rystet og holder om sit håndled som er brækket... Ellers er han okay. Jeg får sat ham ind i min bil... Jeg vil ringe til Falck men manden siger han bare skal snakke med sin svigersøn.

Svigersønnen kommer og han får mit telefonnummer og 2 andre der var vidne til ulykken!

På vej hjem køre jeg bagved en sort citroen, pludselig smider børnene på bagsædet en pakke brugte smøger ud af bagvinduet og lander på min bil... En ting er at smide med affald, men at være så dum at gøre det imens der køre nogle bagved... Himler med øjnene. Jeg blinker er den foran kørende for at fortælle at det ikke er okay at smide med affald! Vedkommende sætter farten op nok fordi hun ved det var forkert...

Jeg er simpelthen foraget over folk!

For 1 mrd siden holdte vi ved kvickly og da vi kommer ud kan vi se en rød bil har bakket op i os uden at smide en seddel eller noget... Dog var der en rar mand der ventede på vi kom ud og oplyste bilen der bakkede op i os nummerplade... vi har fundet nummet men vedkommende vil ikke ringe tilbage... Hvad gør man enlig så?

Kommentarer på:  Folk har ingen skam i livet
  • #1   14. maj Håber ikke du skriver et nyt emne imorgen når du oplever noget nyt som er træls

• #2   14. maj Melder det til din forsikring, de skal nok kontakte hans forsikring

Men ja der er utroligt mange der smider affald og især cigaretskodder Jeg smider altid mit affald i dørlommen på nær eksempelvis frugt osv som jeg kaster ud i rabatten

Angående parkeringsskader synes jeg det er ærgerligt, men det er for mig bare en ting der skal transportere mig så tager det ikke så tungt, dog kunne ikke finde på ikke at ligge en seddel (har engang ramt en parkeret bil med en sakselift med en ridse på bagkofanger)

• #3   14. maj folk har ingen moral i dagens danmark desværre

• #4   14. maj Det lyder til du har et meget spændende liv og sådan noget

• #5   14. maj den anden dag var der også en som kastede en spist kage efter mig !

• #6   14. maj Der sker dælme mange ting i og nær trafikken. Ofte til at blive frustreret over.
    Et tip er, pas på med at sætte en skadet person i din egen bil (hvis den altså ikke er indblandet i ulykken) - hvis personen er kommet til skade i nakken fx., så klipper brandvæsenet altså taget af din bil - selvom man gør det i en god mening og bare vil være hjælpsom.

• #7   14. maj Skønt når janteloven kommer på besøg.

Til trådstarter :
    Det lyder til du er en af de bedre mennesker i trafikken. Hold fast i det, og den moral du udviser. Lad være med at synke så dybt som de fjolser du har oplevet indtil nu. Noter deres reg nummer, tidspunkt, og sted. Kør ind til siden og anmeld dem, og overlad det derefter til politiet.
    Lad være med at tænke på små snothvalpes hjernedøde jantelovs holdninger, gør hvad du selv føler er rigtigt. Så har du ikke gjort noget forkert. De andre fjolser ser vi nok i politijagt en dag, når de bliver revet rundt af Vlado
    Synes du har gjort det rette. Du er et godt menneske.

• Julie
    Julie Tilmeldt:
    apr 2017

#8   14. maj Simon: Manden ville ikke have hjælpe af falck

Claus: Håber da jeg er en af de bedre prøver da...

Og undskyld jeg siger det men så er det sgu sørgeligt at nogle synes det er "sjovt" når jeg fortæller om en ældre mand der blev påkørt og snakker om kage osv... fandme ikke i orden idioter.

• #9   14. maj Julie tag dig af ikke af Leo han har ikke mange brikker at rykke rundt med

• #10   14. maj Julie, fred være med tåberne, de lever af at være små trolls. Du gør det bedste du kan, og har tydeligvis et stort hjerte OG hjerne, så du kan kun være stolt over at du hjælper andre, når ulykken er sket, og andre bare skrider. Det skal du ikke hånes for!

• BP
    BP Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 128
    #11   14. maj hvis man kan kaste en pakke brugte smøger ud af vinduet kan man vel også kaste med et stykke spist kage

• Julie
    Julie Tilmeldt:
    apr 2017

#12   14. maj Føler bare jeg skal hakkes ned her for at hjælpe en gammel mand... hvad fejler i herinde?!

• #13   14. maj Havde vedkommende nu kørt til, havde vi da sparet den udgift på hofter og pension.

• #14   14. maj #12
    Det skal du ikke tage dig af. Det sker i næsten alle opslag, fordi der sidder nogle snotunger der er løbet tør for stoffer, og skal lade deres pubertets frustrationer gå ud over alm mennesker. Så bort fra dem De er ikke værd at spilde kostbar tid på

• #15   14. maj Havde vedkommende nu kørt til, havde vi da sparet den udgift på hofter og pension.

er du 2 år? hvad er det for noget fuckt up at sige??

• Julie
    Julie Tilmeldt:
    apr 2017

#16   14. maj Morsdreng: Maden brækkede et håndled luk røven!!!!!!!

• #17   14. maj Nå, jamen så var hypotesen næsten rigtig (det var så bare et håndled og ikke en hofte).

• #18   14. maj der er heldigvis stadigvæk, flere der køre godt, og ikke smider deres lort ud af vinduerne.

• Julie
    Julie Tilmeldt:
    apr 2017

#19   14. maj Morsdreng: Den mand var super ked af det.

HC. Enig tak

• #20   14. maj Ja livet er ikke altid lige nemt ?? Når andre ikke tænker og livet dør man af ?? Og Husk og lev og få det beste ud af det ????

• #21   14. maj #15 Tja, din grammatik komplimentere ikke just din kommentar om alder.

• #22   15. maj Kender en der skulle kører konfirmations kørsel i hans Mustang, og mens han holder og venter på konfirmanden kommer der en gammel mand og kører ind i bagenden af den fine Mustang, hvorefter han bare forsøger at kører videre... En ting er da, at et uheld kan ske for alle, men det er sgu dumt at forsøge at kører videre som om intet er sket...

• #23   15. maj Det er vel ligegyldigt hvilken bil det er, men enig

• #24   15. maj Ja, det var nu heller ikke fordi det havde noget med hvilken bil det var at gøre. Er måske bare lidt vild med de Amerikanere så havde da brug for at nævne det var sådan en

• Allan R
    Allan R Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 258
    #25   15. maj Når nogen forvolder skade på andre eller deres ejendom, herunder biler, cykler eller hvad det nu måtte være, er det et stort plus at der findes sådan nogen som Julie.
    Man har pligt til at yde den fornødne hjælp, når andre er kommet til skade. Længere er den sådan set ikke. Hvis man derimod stikker halen mellem benene er man fej og dum i min optik.
    Folk har en underlig mani med at kaste deres affald ud fra biler. Hvorfor ikke samle det i en pose og så smide det ud når man kommer hjem, eller kan benytte en af de mange affaldsspande rundt omkring? Så ligger det ikke og flyder i naturen.
    Jeg bliver fandeme også harm når jeg får kylet noget i hovedet. Har man prøvet på en mørk vej at få et cigaretskod op over forruden, ved man også hvor forskrækket man kan blive.
    Vores bil har talrige "Bilka-buler" fra "venlige" mennesker der åbenbart mener, at det er i sin orden, at knalde døre op i andres parkerede biler.
    Det prøvede jeg såmænd også med en bil, som jeg lige havde hentet fra maler. Den var parkeret længst væk på parkeringspladsen i håb om, at der ikke lige skulle ske noget.
    Da jeg kom ud fra supermarkedet, holdt der en kvinde, der havde skrabet en dør henover en nylakeret bagskærm. Jeg talte nok ikke så pænt, men hun mente så, at jeg kunne da bare sparke til hendes.
    Det løste jo ikke ligefrem noget, men hun fattede da ikke hvorfor jeg hidsede mig op over sådan en smule ridse?! Det kostede en omlakering, da lakken var skrabet af ind til bart metal Jeg måtte selv æde den, da hun nægtede og der ikke var vidner. Det var før mobiltelefonernes tid, desværre.

• #26   15. maj Det er ikke kun i trafikken den er gal. I går skulle vi med færgen fra Århus til Odden, hele familien 5 personer i alt. Vi går op og leder efter en plads.

3 Fede enlige mødre havde smidt sig ved bænke/borde sættene med hver deres beskidte unge. De sad med 2 pladser imellem hinanden. Den ene række var næsten fri bortset fra den enes møgunge.

Da jeg høfligt spurgte om de pladser var optaget rystede kællingen på hovedet og sagde nej dem kan i nok tage. Men gad hun tage sin halvfede møgunge til sig ? Næ, så der var kun plads til 4 personer.

Jeg valgte så at stå op i det håb om at hun ville opdage det men ak nej.

Kraftedme typisk og totalt repræsentativt for mentaliteten i DK efterhånden uanset hvor du bevæger dig hen.

• #27   15. maj BP #11... vil da gerne vide hvordan man kan kaste med et spist stykke kage ?

til TS der er idioter alle vegne og der kommer desværre flere og flere af dem.

• #28   15. maj Hey Julie

Kan se din bruger er ret ny herinde, det må være derfor at det kommer bag på dig at der er lige så mange tåber her på sitet som du oplever ude i virkeligheden.

Det er desværre realiteten i begge verdener

Men godt at høre at ridderlighed ikke er helt dødt

• #29   15. maj Siden her handler om biler, så det er helt ok ind imellem at dele oplevelser som denne og komme med en kommentar på det. Jeg har selv haft lyst til at dele nogle af mine oplevelser i trafikken for nylig.

Jeg har nu flere gange oplevet, at folk ikke kan finde ud af at køre i rundkørsler. Og flere gange har jeg været tæt på at blive ramt af andre biler i rundkørsler. De lægger sig i den højre vognbane (der er 2) og kører laaangsomt uden at give signal med blinklyset. Når man så placerer sig i venstre vognbane og blinker til venstre, laver de vognbaneskift (de skærer svinget) lige pludselig direkte ind i siden på mig. De skal nemlig af på den sidste vej ligesom jeg skal. Kære jer som gør sådan: Orienter jer INDEN vognbaneskiftet! Se dig for inden du drejer.

Sidst var det en hvid Ford Transit, der pludselig valgte at skære kurven i rundkørslen. Med 35 km/t er det også vigtigt at placere sådan en gulplade VAN i ideeallinien ligesom i motorsport. Skidt med at jeg måtte katastrofebremse for ikke at blive ramt. Og tydeligt var det, at han overhovedet ikke havde set mig. Selv om jeg dyttede reagerede han ikke. Slapt....

• #30   15. maj Det er godt at høre der stadig er folk som dig Julie. Go stil Det er sq fejt af folk bare at stikke af, men det ser man desværre oftere og oftere.. min fars bil har selv fået et par dejlige ridser hen af siden og en bule i døren af en eller anden klam grøn bil på samsø... vedkommende var bare skredet, sikkert fordi det var en MEGET gammel mand, der er næsten ik andet på samsø end gamle mennesker.. Jeg har heldigvis ku polere ridsen væk, men bulen er der endnu.. Det klamt..

• #31   15. maj Det kan faktisk ikke altid være dårligt. På et tidspunkt i min gamle polo, tog vinden døren, og bankede (ikke ret hårdt) op i bilen ved siden af. Jeg ventede på dem, og de fik mit nummer, men de sagde at "så var det heller ikke værre", og jeg hørte aldrig fra dem.

• #32   15. maj Det kunne jeg også sagtens finde på at sige altså hvis ikke der var brud på lakken eller stor bule

Er da sikker på jeg har en del bilkabuler rundt omkring men bilen kører lige så godt som uden buler

• Julie
    Julie Tilmeldt:
    apr 2017

#33   19. maj Update: Tak til alle jer der giver en roser det gør mig varm for jeg bliver virkelig sur når folk de ikke tager ansvar for andre i dagens DK der skal være plads til alle..

Svigersønnen ringede efterfølgende til mig for at fortælle at han var glad for jeg hjalp hans svigerfar og at de faktisk har fundet den pågældende bil... Manden har mistet sit kørekort for at påkøre og derefter køre fra det...

Svigersønnen har åbenbart sendt mig 500 kr som tak for hjulpen via mobilpay men har meddelt ham at jeg sender pengene videre til Dyrenes beskyttelse

• #35   20. maj Hvor skønt at høre denne update. Håber manden der blev påkørt er ok.
    Moralen må være, er at absolut kan svare sig at være hjælpsom og være ansvarlig. Super godt gået Julie !

• Allan R
    Allan R Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 258
    #36   22. maj Dejligt, Julie. Det er SÅ fofrtjent, at din indsats bliver påskønnet.

Kommentér på:
Folk har ingen skam i livet