{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.424 visninger | Oprettet:

Krom lakering - Erfaringer med hvem? {{forumTopicSubject}}

Hej

Efter at have fundet ud af hvor sindsyge priserne på at få nyt krom på mine veteran kofangere, overvejer jeg kraftigt en krom lakering, syntes faktisk det ser overraskende godt ud.

http://www.raskmc.dk/vi-tilbyder/chrom-lakering/

Er der nogle der har direkte erfaring med det, hvor har i fået det lavet, hvad var prisen etc?

/Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krom lakering - Erfaringer med hvem?
  • #2   19. maj 2017 Har set det i USA og var ikke vild med resultatet det er lidt mere mat i det men der er nok forskellige typer og resultater smiley

    Men hvis det er en bil du selv skal beholde ville jeg overveje at få dem lakeret da det er ret dyrt at få forkromet dem og ville nok også vælge det selv
    Man kunne evt få lagt kromfolie på efter lakeringen


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #3   19. maj 2017 Du kan få forchromet i polen evt, men ellers som kasper skriver, så få dem lakeret og få lagt krom folie på


  • #4   19. maj 2017 Sidst jeg hørte til det var det næsten dyrere end rigtig chrom.

  • #5   19. maj 2017 Det er til min Cadillac Deville bare for en orden skyld - Indtil videre har de priser jeg har fået for forkroming af for+bag kofanger været på 20-25.000 kr, hvilket er væsentligt over mit budget.

    Så hvis det skulle lakeres krom flot var det et alternativ jeg ville overveje.


Kommentér på:
Krom lakering - Erfaringer med hvem?

Annonce