{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af bil !
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #1   23. maj 2017 Mercedes AMG er altid benzin. Medmindre du tænker på en CLA med AMG-pakke smiley

    Men hvis jeg var dig, så ville jeg tage en prøvetur i begge biler og lave en liste med plusser og minusser ved dem begge.

    Hvis det var mig, så ville jeg nok hælde mest til BMW'en. Jeg synes Mercedes'en er super flot, men jeg synes også det er synd, at de med deres A og CLA er begyndt at bruge motorer fra Renault. Og så synes jeg heller ikke der er så meget plads indeni Mercedes'en. Så jeg ville nok hælde mest til BMW. Men det er jo smag og behag smiley


  • #2   23. maj 2017 Sorry. Det er CLA med AMG pakke smiley

    Ja deres 1,8 bliver lavet i samarbejde med Renault. Med alle de andre 2,0 mv. Bliver lavet af dem selv


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #3   23. maj 2017 Ja det er helt korrekt. Er det 1,8, 2,0 eller 2,2 du går efter? smiley

  • #4   23. maj 2017 Det er enten 2,0 eller 2,2 smiley

    Men synes det er virkelig svært. Mercedesen er virkelig lækker uden på ! Men synes måske bare BMW'en kører lidt bedre.


  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #5   23. maj 2017 Ja der er plusser og minusser ved dem begge. Har du prøvekørt dem? smiley

  • #6   23. maj 2017 Ja det har jeg. Men synes det er rigtig svært. Det jeg godt kan lide ved CLA'en er at der ikke kører så mange af dem rundt smiley

  • #7   23. maj 2017 Synes egenligt at både CLA og CLS er de flotteste biler på Mercedes lineup og havde valgt en af dem smiley CLA'eren er bygget på A klassen hvilket kan ses i kabinen (iforhold til CLS) men hvis den er bygget lige så godt som vores A250 med alt i AMG fejler det bestemt intet og alt man roere ved er beklædt med læder smiley
    Hvis du har mulighed så få en med Xenon og led baglygter de ser så meget bedre ud smiley


  • #8   24. maj 2017 Syntes du får mere motor power i bmw til pengene end Mercedes smiley
    Har selv en 335D
    Og var ude og prøve en cla220D , puha en sløv fornøjelse.


Kommentér på:
Hjælp til valg af bil !

Annonce