{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fjerne bagbotten ulemper?
  • #1   28. maj 2017 Det er noget skidt bare at fjerne den, så udstødningen stopper midt under bilen da du risikere at få udstødningsgas ind i bilen. Men udover det kan jeg ikke lige se noget problem

  • #2   28. maj 2017 Der er den ulempe at folk kommer til at ryste på hovedet når du kører forbi fordi.

  • #3   28. maj 2017 Det er sgu lige meget hvorfor folk de kigger.. -bare de kigger! smiley

    nyder næsten lige så meget at grine lidt af et kikset lavpris stylingsprojelt der kunne ha været med i en gammel thansen reklame, selvom ejeren ligner en der mener helt alvorligt at han har den ondeste fast&furious racer, som jeg jeg gør at se en fed og vellykket ombygning som man virkelig ville ønske man selv kunne ha tid og råd til at flække sammen smiley

    Der er jo snart ikke andet end C1'er og Up!'er i enten hvid eller sort på gaderne, så alt der skiller sig bare lidt ud er sgu velkomment synes jeg smiley


  • #4   28. maj 2017 Hvorfor ikke pille den helt af.

    Og fjern også også luftfilteret.

    Så larmer den smiley

    Og lidt styling i forruden i form af terninger eller lignede hjælper også .

    Og husk at ruder skal være nede så armen kan hænge på ydersiden.


  • #6   28. maj 2017 Kommer vel an på om en synsindkaldelse er en ulempe.... og der ud over lyder det af helvede til.

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.903
    #7   28. maj 2017 hvis man bare afmontere bagpotten og ikke, laver et rør, der føre udstødnings gassen og varm væk

    risiker du, at smelte eller brænde noget af,


  • #8   28. maj 2017 okay tak for svar! smiley

Kommentér på:
fjerne bagbotten ulemper?

Annonce