{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste brugtvognsforhandler?
  • #1   22. jun 2017 de fleste brugtbil forhandlere på gl køge landevej skal man holde sig langt væk fra

  • #2   22. jun 2017 Euro biler Herlev ville jeg også gå langt uden om...

  • #5   22. jun 2017 Thomas Biler i Osted. Virkelig behagelig og positiv gut, med en rigtig god holdning til eventuelle reklamationer. Skal opleves smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #6   22. jun 2017 hvis jeg skulle købe en brugt bil hos en forhandler ville jeg vælge en af de små fra mærke kæderne såsom bil partner auto mester osv de har brug for at holde deres sti ren da de jo også ser en potentiel kunde når de sælger en brugt vogn

  • #7   22. jun 2017 Kan klart anbefale www.niels-biler.dk


  • #9   22. jun 2017 er delvis enig, men store autoriserede forhandlere skal virkelig også tjene på deres biler og så er hr og fru danmark nem at snyde når de vil handle lokalt

    nogle skal jo betale deres store fede løn

    jeg nævner ingen navne men der er en forhandler dog ikke autoriseret hvor jeg også købte min bil, også lidt for dyr, mig og en gammel kollega var ude og se på de passat´er han havde til salg, der var en til 200.000 et par år gammel, den boblede i lakken alle steder, alle biler hos ham har næsten altid gået 50.000 km mere end en tilsvarende model til samme pris

    bedste råd kig markedet igennem og sorter i hvad der er dyrt i forhold til den billigste du fandt

    er selv på biljagt pt det er nemt at se mønsteret hvis man har bare lidt anelse om hvad tilsvarende modeller står i og har set flere forhandlere hvor det gentager sig, at bilforhandleren har mega avance på sine biler, jeg hyler ikke over de skal tjene til føden men at betale 15000 mere for en model magen til i forhold til en anden forhandler det er noget svineri


  • #11   22. jun 2017 Thomas K

    Hvordan kan det være svineri? Du kan jo bare lade vær med at købe bilen hvis du synes den er for dyr... Den bliver jo stadig sat så den kan blive solgt... Hvis ikke, så brænder han inde med den...

    Forstår simpelthen ikke, at det kan være svineri.. Det er vel kunderne eget ansvar at tjekke priserne inden de handler.


  • #12   22. jun 2017 Og så længe begge parter er tilfredse er det da super

  • #13   22. jun 2017 jonas hvis du nu tænker ud over egen næse så er der altså folk som ikke har en klap forstand på biler og markedet eller måske bare godtroende folk

    det var pointen, at ikke alle har et stort know-how inden for alt


  • #14   23. jun 2017 Thomas K det er jeg nu godt klar over.. Men det er jo stadig deres eget ansvar?
    Hvis de ikke sætter sig ind i tingene og de køber den alligevel, så ville jeg da også gå ud fra, at de er tilfredse med handlen...

    Det er et spørgsmål om ansvarsfraskrivelse og den er folk sgu blevet lidt for god til i dagens danmark smiley Det er altid nemmere at give andre skylden for sin egen "uduelighed" ... Med nettet i dag tager det 5 minutter og finde ud af om prisen er helt i vejret, her er jo tale om en "stangvare" og ikke en reparation eller lign. smiley Så kan sagtens forstå din pointe, jeg er bare ikke enig smiley


Kommentér på:
Bedste brugtvognsforhandler?

Annonce