{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Honda sagkyndige {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle
Tænker skaffe mig en cr-v årg 2010 med diesel motoren 2,2 med 150 HK og aut.gear samt 4wd.
Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på?
Bilen har gået 145000 og er passet ved aut. Honda forhandler
Tænker der er masser af bil i den endnu? Eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda sagkyndige
  • #1   11. aug 2017 undersøg lige om de også har vrøvl med partikelfiltrene, jeg var ved at overveje en accord med 2,2 D-tech, blev frarådet at købe den, da der kan gå kuk i det ved regenerering og så det nyt partikelfilter

  • #2   12. aug 2017 Vi havde en fr-V 2,2 i-dtci (eller noget i den stil) og den kørte 280.000 uden at koste andet end en generator/batteri samt bremser og lidt olie/filter
    Den rev trykslangerne af til turbo/intercooler et par gange men koster kun et spændebånd smiley


  • #3   12. aug 2017 Jeg er ikke kender af Honda men
    Nu faldt jeg for en brugt Honda Accord 2,0 Lifestyle aut. 4d 2012 Benzin i 2014

    Fordi min Peugeot 407-2.0 HDI 2004, efter 9 år 180.000 km med lidt problemer
    Hakkede i motoren så konen ikke ville køre til Svartzwald i den.

    Der har ikke været noget i vejen i de 3 år jeg har kørt i den.


  • #4   12. aug 2017 Intet at frygte, Honda er med LÆNGDER det mest stabile bil mærke på markedet.

    Det eneste de plejer at have problemer med er deres aircon/klima hvor de har det med at gå til, men det er en forholdsvis billig fiks hvis det skulle opstå.


Kommentér på:
Honda sagkyndige

Annonce