{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilpleje/polering Viborg
  • #1   12. aug 2017 Det vigtigste er i hvert fald bare at det er et sted der kan erkende sine eventuelle fejl. En polering uden kvittering hvor han brænder lakken eller ridser noget plastik - så hænger du på den..



  • #2   12. aug 2017 Thomas:
    Aha, det vidste jeg ikke man kunne. Så er det jo fint jeg spørger smiley
    Også derfor det kunne være rart at høre folks erfaringer med forskellige firmaer.


  • #3   13. aug 2017 Altså dermed ikke sagt at en der gør det uden regning ikke vil erstatte sine fejl - men de fleste vil nok sige at det er en del af gamet ved at tage chancen smiley

    Med kvittering på det, så vil de jo tilbyde at male eller erstatte ødelagte ting. smiley Jeg har selv kørt taget i stykker på en Avensis engang som klargøringsmand, og der skiftede min arbejdsgiver det med samme.. Det kan ikke betale sig for dem at ikke gøre det smiley

    Alt efter bilens størrelse skal du nok regne med 2500 Kr for en udvendig klargøring..:)



  • #4   13. aug 2017 Det er en 208 med glastag så der er ikke så meget at polere smiley
    Men tænkte nok det lå der omkring.


  • #5   13. aug 2017 Highend detailing i Skive skulle lave et fornuftigt stykke arbejde.

Kommentér på:
Bilpleje/polering Viborg

Annonce