{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

peter D
peter D
Tilmeldt:
9. sep 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

Fra manuelt gear i mange år, til automat, hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg,
Har et spørgsmål som jeg håber nogle måske kan hjælpe med. Kunne godt tænke mig at skifte fra manuelt gear og over til automat da jeg ofte holder i kø og døjer med venstrebenet pga. alt det koblen ud hele tiden.

Var så for nylig ude og prøve en vogn med automat og det fungerede også helt perfekt, med undtagelse af at jeg konstant var i gang med at ”koble ud” med venstrebenet, selvom der jo ikke er nogen kobling. Har aldrig kørt andet end manuelt gear tidligere, så det sidder virkelig dybt at venstrebenet hele tiden vil koble.

Nogle som har nogle gode råd til dette? Prøvede at bøje venstre ben tilbage så det var langt væk fra pedalerne, men det var ikke behageligt at køre på den måde..

Problemet er jo at bremsepedalen er bredere i en bil med automat så venstrefoden rammer den nemt når man tror at man skal koble, hvilket faktisk er pænt farligt og også ubehageligt da kroppen ikke forventer at der pludselig bremses hårdt.
Har tænkt på om man måske kunne sætte en form for ”adskiller” lige til venstre for bremsepedalen, evt. et lodret stykke plastic eller sådan noget, sådan at venstrefoden ikke kan ramme bremsen, men ved ikke om det er noget man kan?

Håber at nogen kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra manuelt gear i mange år, til automat, hjælp?
Kommentér på:
Fra manuelt gear i mange år, til automat, hjælp?

Annonce