{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

Morten C
Morten C
Tilmeldt:
22. aug 2017
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 1

Mondeo stc 2004 {{forumTopicSubject}}

Hjælp??
Mon fantastiske Mondeo river dæk af på forhjulenes inderside den er sporet korrekt
Når man drejer til venstre er det som om den skubber højre forhjul så det russer på underlag hvad kan det være ?
Nye hjul lejer er monteret Inc ny bære kugle på højre side


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo stc 2004
  • #1   22. aug 2017 Enten er den ikke sporet rigtigt eller også er der noget galt med styrtøjet.. barearme eller ligne..

  • #2   23. aug 2017 Uanset, så tænker jeg at ham der har sporet den er en "kegle". Han skal da sikre sig at det hele er i orden inden han går igang med sporingen - ellers var det i hvert fald ikke et sted jeg kom igen.
    Så tilbage til ham der har sporet den og spørg ham hvordan han selv synes han har klaret jobbet smiley


  • #3   23. aug 2017 Kan sagtens være sporet korrekt (Toe) mens den stadighar en forkert Camber og Caster.
    Kan også let være chaufføren der fejl betjener sit køre tøj. Min gode ven høvlet også dæk af som jeg ved ikke hvad.. Men der også hjulspind, harde nedbremsning er og hurtigt rundt på snoede veje. Det koster bare dæk at køre entusiastisk


  • Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 7 Emner: 1 Svar: 1
    #4   23. aug 2017 Skiftede til andre sommer hjul og det er næsten væk kan det være forkert et på alu hjul har sider på 407 sagde ham jeg købte dem af

Kommentér på:
Mondeo stc 2004

Annonce