{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

hvodan fjerner jeg rude ridser.?? {{forumTopicSubject}}

hej,. jeg har en del ridser i mine sideruder, (alle 4) det er "kun" overfladeridser, så jeg ville høre om det var noget jeg selv kunne polere væk, eller hvem jeg skal få til det..

Gerne links links til folk der går den slags på fyn (frederacia/middelfart området)

Hilsen C2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvodan fjerner jeg rude ridser.??
  • #1   12. sep 2006 Har samme problem

  • #2   12. sep 2006 du kan få noget rude fix som man skal ligge over ridsen og så et stykke tape henover det... det skal så varmes op et stykke tid så det trækker godt ind i ridsen og så forsvinder den! smiley

  • #3   12. sep 2006 Hvis nu vi siger at du først tager dine side beklædninger af. Der efter skruer du de to bolte ud der holder ruderne fast til rude oprtækket.
    Så sætter du alle ruder fx. op at en mur. Dernest invitere du dine nabore til at komme på besøg til øl, Du udstyere dem med sten og øl, og beder dem om at kaste stene dem mod ruderne.
    Dagen efter køber du nye ruder hos Audi og sætter dem i i omvendt rækkefølge af hvordan du afmonterede dem.

    Mig bekendt kan du ikke fjerne de ridser. Sorry...

    De polerings midler kan kun tage ganske små ridser og trafikfilm..


  • #4   12. sep 2006 De gamle har snakket om at man kan bruge winerkalk...?! (Hvordan f...... staves det??)

  • #5   12. sep 2006 Eller afmonterer uderne og giver dem klarlak.. det kan muligvis hjælpe lidt.. nu ved jeg godt at lygter erlavet af plast men da jeg skulle fjerne det sorte (De var tonede) måtte jeg slibe dem med sandpapir og så var de helt matte og ridsede så gav jeg dem klarlak og så blev de som nye...

  • #6   12. sep 2006 Okey, jeg prøver med sonax midlet.. det skulle vist være et anderkendt mærke ik??

  • #7   12. sep 2006 Prøv det, tror bare ikke det hjælper til den slaks ridser man får ved at køre ruderne op og ned.
    Alle de midler man kan få, er kun til hvis man har fået en eller to dybe ridser i forbindelse med fx. en skade..


  • #8   12. sep 2006 Det er ikke kommet ved at køre ruderne op og ned,.. det er kommet ved den tisligere ejer har kørt mod en hæk eller lignende (er slemmest i højre side)

    Så nu køber jeg sonax ruderens/rudepolering, og ser hvor langt jeg kommer..


  • #9   12. sep 2006 lav en indlæg igen så jeg kan hører hvad det er blevet til.

Kommentér på:
hvodan fjerner jeg rude ridser.??

Annonce