{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.811 visninger | Oprettet:

Peugeot 207 1.6 VTI s13 3d {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en Peugeot 207 1.6 VTI s13 3d. Årgang 2007, kørt 165.000km. 120Hk benzinmotor. Har for et år siden fået skiftet katalysator, batteri, en forfjeder og en bærearm.

Skal, skal ikke?

Man læser meget negativt om Peugeot 207.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 207 1.6 VTI s13 3d
  • #1   19. sep 2017 207'eren er efter min mening en fin bil, en 120 hestes er en bmw motor, jeg ved at 1,6 med turbo, har kæde problemer, men jeg mindes ikke, at dem uden har

  • #2   19. sep 2017 120 er uden, bare lige så det er på plads smiley

  • #3   19. sep 2017 En Peugeot 207 er meget fejlfri i forhold til andre af deres modeller. Og den er med kæde og ja motor er et sammensrbejde med BMW. 150hk med turbo har kæde problemer men har 120hk ikke. Jeg ville ikke være det mindste bange for at købe en 207 har selv haft 2 den ene i 4år og der var intet andet i vejen end alm slidtagce

  • #4   19. sep 2017 Du vil bare fortryde at købe en tredørs når du har ejet bilen i 14 dage, og nyhedens glæde er overstået . Tredørs biler er måske smartere af udseende, men skide upraktiske i hverdagen .

  • #5   19. sep 2017 På vores 207 VTI 120 HK (uden turbo) måtte vi skifte kæden ved 136.000 km / 7 år gammel.

  • #6   19. sep 2017 Det kan også forekomme t kæden går til men det er sjældent. Ellers overvej en 1,6 110hk nfh motor. Der er ikke de store problemer hellere og den er med tandrem

  • #7   19. sep 2017 Synes måske også det er lidt alarmerende at katalysator er udskiftet ved så lavt et km tal. Kunne være pga stort olieforbrug ligesom deres mindre benzinmotorer.

Kommentér på:
Peugeot 207 1.6 VTI s13 3d

Annonce