{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Mathias  F
Mathias F
Tilmeldt:
19. mar 2016
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24

Problemer med 6n2 {{forumTopicSubject}}

Mojn jungs,
Har været ude og kigge på en 6n2er i dag er der noget specielt man skal være opmærksom på? Det er en 1.4 16v 75hk. Det eneste jeg lagde mærke til var at kobling gik stram og knirkede lidt, og venstre forhjul gik mod skærm kant. Den har gået 170000 og var ellers en super lækker bil uden mislyde osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med 6n2
  • #1   19. sep 2017 Vendtre forhjul gik mod skærm

    Det må da ha givet nogle mislyde? Derudover er der nok knækket en fjeder.. så du ved jo allerede nu at den trænger til et hotelophold hos mekanikeren.. smiley

    At koblingen knirker ska den nok bare lige smøres op smiley ka os hjælpe på at den går stramt..

    Umildbart kender jeg ikke til nogle mystiske sygdomme på drm


  • #2   19. sep 2017 Hvorfor går forhjulet mod skærmen .... det er kobling kablet der begynder og gå stramt så begynder pedalen og knirke .... rust og bagbroen bøsninger og bærarmsbøsninger

  • #3   20. sep 2017 hvad årgang er det?

  • #4   20. sep 2017 Der er nogle af de mindre benzin motorer, hvor der er sparet på krumtaps lejerne.
    Prøv at starte den med koblingen nedtrykket, lyder starteren ekstra belaster så hold dig væk


  • #5   21. sep 2017 det eneste jeg har haft problemer med på min er egr, de holder ikke længe på dem, medmindre der er kvalitetsdel. Så melder den fejl på alt muligt i motoren, selvom det er egr der er fejl på

Kommentér på:
Problemer med 6n2

Annonce