{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansiering af privat bil igennem forhandler
  • #1   22. sep 2017 mener du Leasing ? Du vil have en forhandler til at købe en bil du så vil købe eller leje på afbetaling? Eller hvordan.?

    Han bestemmer jo så prisen på bilen, hvis han skal købe den og sælge den videre til dig.?
    Din Bank er ikke en mulighed?


  • #3   22. sep 2017 Santander eller Diba kan finansiere til køb af bil hos privat

  • #4   22. sep 2017 Der er ikke tale om leasing

    Har kigget på deres sider

    Har ikke snakket med banken venter på et møde med dem nemlig

    Har fundet lige den bil jeg ønsker men den er ved en privat og ville derfor rigtig gerne kunne financierer den igennem en forhandler


  • #6   22. sep 2017 Lås hvad#3 Skriver, du kan låne pengene hos ovennævnte da de har finanseringsselskab og betale bilen med de penge du låner.

  • #7   22. sep 2017 Kender udmærket til dem
    Jeg har bare ikke udbetalingen da det er opstået rimelig akut at jeg mangler en bil
    og da bilen er 10år så vil de have 20% i udbetaling


  • #9   22. sep 2017 Jeg prøver at ringe til dem

    Har set flere privat biler hvor de skriver den kan finsieres
    Derfor tænker jeg at der måske er nogen forhandlere der gør i den slags


  • #11   22. sep 2017 Ja det nok sådan det er

  • #12   22. sep 2017 Der er da nærmest ingen forhandlere der finansierer egne, eller andres biler ?
    Forhandlere har som regel et samarbejde med et finansieringsselskab, hvor forhandleren så formidler lånet i forbindelse med et bilsalg ?

    Renten varierer jo efter hvor stor udbetalingen er - de fleste kræver 20 % som minimum i udbetaling .

    Køber du uden udbetaling, så er renterne temmelig høje, og der stilles som regel strengere krav til din tilbagebetalings evne .


  • #13   23. sep 2017 Du skal kontakte et finanserings firma, Santander - ALfinans - dibalån etc og smide min. 20% selv.
    Bilen skal være betalt ud inden den er 10år, men er det en eksklusiv bil (audi a6, 5-serie, E klasse osv) kan de i visse tilfælde forlænge tilbage betalingen af bilen til den er 12-13år gammel.
    Håber det måske hjalp lidt


  • #15   23. sep 2017 ellers må du tage et blanco lån og købe bilen derfra..

  • #16   26. sep 2017 Jeg venter pt på et opkald fra banken

    Jeg har desværre ingen udbetaling da det er opstået akut så jeg kigger på de forskellige muligheder men det ender nok med et bank lån


Kommentér på:
Finansiering af privat bil igennem forhandler

Annonce