{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris på min 206
  • #1   3. okt 2017 ikke mange knapper.. og det er lige meget hvor meget du selv har brugt...

  • #2   3. okt 2017 ved jeg godt smiley brugt også kun alle de penge da jeg vil have en go bil til mig selv, har fået en fantastisk bil ud af selv syns manden var meget overrasket, men kunne være lidt sjovt at se hvor meget jeg har 'tabt' hvis jeg valgt at sælge den

  • #3   3. okt 2017 jeg ville skyde 10000- 15000

  • #4   3. okt 2017 Oki så har jeg tabt en del:-) men pyt jeg har en skøn bil De næste år

  • #5   3. okt 2017 altså hvis du plejer bilen og holder den vedlige så skal den nok køre i mange år...
    men kører du langt hver dag...


  • #6   3. okt 2017 Den bliver holdt som var den min anden søn smiley kun det best er godt nok og laver alt selv på den smiley jeg køre ca 30.000 om året i den så den bliver brugt:-) nok også der for jeg smidt en del i den hehe

  • #7   3. okt 2017 hvis du selv laver på den.. så kan jeg varmt anbefale autodeleshop.dk
    du spare masser af penge på stumper..
    har brugt dem meget og har købt for 30.000 ++. der er bare en ulempe og det er det tager ca en uge om at komme frem til en..


  • #8   3. okt 2017 Oki tak vil jeg huske næste gang jeg skal have lavet noget på en bil:-)

  • #9   3. okt 2017 En 206´er er efterhånden en gammel model, og langt fra så efterspurgt og attraktiv på brugtmarkedet som for feks 5 år siden .

    I det hele taget er tiden hvor en 10 år gammel 206´er kunne sælges for 30.000 kroner forbi .

    I 2007 fik jeg feks 25.000 for en 10 år gammel Saxo 1,1 med 200.000 på tælleren - det er lige før man i dag kan købe en 10 år gammel VW Polo til den pris i 2017 .

    Jeg tror en bil som din skal prissættes til 15.000 kroner, og så ender du nok med at få 12.500 for den ?

    Med mindre man selv skal beholde bilen kan det overhovedet ikke betale sig at ofre andet på bilen end det allermest nødvendige .

    Jeg har selv en 21 år gammel Toyota, og den er bare så pålidelig som et gammelt bornholmerur, men den er simpelthen så så rusten at det ikke længere kan betale sig at bruge penge på den , og den bliver aflivet inden året er overstået . Jeg ville gerne ofre 10.000 på at holde den kørende 2 år mere, men der skal formentlig det dobbelte beløb til at få den synet (Rust, ny forrude, ny udstødning incl katalysator, et hjulleje, og general eftersyn af bremser ) .

    Jeg vil så hellere købe en Avensis der er 4-5 år nyere for pengene .


  • #10   3. okt 2017 Du skal bare holde den så har du bil længe og i lænden billig kørende for de ny biler kan man ikke selv lave. Jeg har selv en golf2 som jeg håber at ha mindst 10 år mere og min kæreste har en Audi 80 fra 1993 de står næsten som ny.

  • #11   3. okt 2017 Hej
    Lige så meget som en køber vil give
    MVH KP


  • #12   9. okt 2017 Oki tak for alle svar smiley forstår bare ikke hvorfor de gamle VW biler kan holde prisen oppe, vil ikke selv give 12000 for en gamle tdi med halv million på klokken når jeg kan få en Peugeot med det halve på klokken til samme pris, har både haft tdi og hdi og jeg holder på hdi køre beder meget bløder motor gang og jeg har altid vært vw fan men efter jeg har haft en par Peugeot er godt nok skifte mening mine Peugeot har aldrig haft det rust mine vw biler har og har ikke så meget udstyr som de ander.. men jeg vil nu beholde min 206 også der for jeg har renoveret den fra a-z smiley

Kommentér på:
pris på min 206

Annonce