{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Billig bilforsikring {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har købt mig en gammel fin Opel Astra F fra 94. Den er nysynet og skal bare kunne køre 1 års tid. Derfor søger jeg bare en billig ansvarforsikring til den.

mit nuværende forsikringsselskab skal have 3500kr og 450kr i vejhjælp for en ansvarsforsikring, hvilket jeg synes lyder lidt i overkanten. (Jeg er opbygget god anciennitet pga. motorcykel)

Er der nogen der har nogen gode anbefalinger til sådan en forsikring?

Kommentarer på:  Billig bilforsikring
  • #1   11. okt Forsikringsguiden.dk
    Tast dine oplysninger ind - se de tilbud der kommer. Det er let..

Den burde kunne laves til lige under 2000 Kr om året i ansvar..

• #2   11. okt Er det med 5000 eller 50.000km begrænsning? Jeg betaler 4000 for min civic med 35.000km om året. Så det da en rimelig pris.

• #3   11. okt #2 Jeg køre måske maks 10.000km i den om året, bruger den kun i weekenden

• #4   11. okt #1 jeg prøver lige

• #5   11. okt Ring da rundt. Vi kan ikke fortælle dig hvad det koster

• #6   11. okt #5 jeg bad også om anbefalinger Men tak

• #7   11. okt Der er INGEN herinde som kan hjælpe dig, forsikring er individuel, så selvom dig og din nabo har samme alder og samme bil, får i 2 forskellige priser. Eneste at gøre er at ringe rundt til samtlige selskaber og forhandle om prisen. Men til sammenligning gav jeg 840kr for en ford sierra V6 ved FDM forsikring

• #8   11. okt Ring rundt. Så får du svar på om der er nogle der kan gøre det billigere. Ingen her inde kan svare på om der er andre forsikringsselskaber der er billigere, end det tilbud du har fået. Det er kun dig selv, der kan finde ud af det. Så igang med at Google, og så ellers ringe rundt
    God fornøjelse.

• #9   11. okt #7 Synes nu #1 anbefaling om Forsikringsguiden.dk hjalp mig rigtig meget..

840kr er sgu billigt. Kræver FDM andre medlemskaber?

• #10   11. okt #8 tak for svar Claus

• #11   11. okt Kun et FDM medlemsskab hvor jeg har vejhjælp med i, https://www.fdmforsikring.dk/forsikringer

• #12   11. okt FDM forsikring kræver du er medlem af fdm, og kan først tegnes når du har været der i 6 mdr

dog skal du bemærke, at de er billige, men har en del begrænsninger på valg af bil, mc osv hvis det skal være billige forsikringer af køretøjet. Vi giver for en 07 avensis 1,8 med fri km, glas, lav selvrisiko osv 4600 kr om året som elite

tidligere har fdm forsikring været varetaget af lb forsikring, men pr 1 januar 2018 bliver de varetaget af tryg

jeg er spændt på, om det får følger for os som kunder, men det må fremtiden jo vise.

Prisen for den scierra v6 lyder godtnok billig

jeg har til oplysning tjekket en række små biler, for at lave et nyt budget med ekstra bil. Her er prisen næsten uanset hvad jeg vælger omkring 2000 kr om året for ansvar. Til gengæld vil tilvalg af kasko kun koste en 1000-1500 kr ekstra om året for disse biler

• #13   11. okt #12 - Meget interessant faktisk. Især fordi jeg skal ud og købe en lidt større og dyrre bil inden for det næste år. (Audi 1.8 TFSI 2009).

Jeg har hørt før at FDM har nogle gode priser på kasko på lidt større biler men hvis en ansvar ligger deromkring på en ældre bil er det jo også godt.

Hvis de overgår til Tryk gad jeg godt vide om de bliver ved med at give den service som de gør med fri skade/km

• #14   11. okt #12 sidste år smuttede jeg fra Tryg efter 11 år der, netop på grund pludseligt værsenlige prisstigninger på bilforsikringer, jeg er ved alm brand nu og meget godt tilfreds med det

• #15   11. okt sæt selvrisikoen op hvis du vil have den billigere..

• #16   11. okt lige nu, har de slettet alle muligheder for at beregne pris på deres hjemmeside, dog kan kunder stadig logge ind og se priser

mit generelle indtryk var, at man ville forsikre "almindelige" biler, men gjorde det til en god pris. Der er stadig en række modeller man ikke kan vælge, men ser ud som om der er kommet flere med i deres "standard" priser på hjemmeside beregner. I alt fald i forhold til hvad jeg kan erindre

en audi a4 avant tfsi 170 hk kan jeg beregne til en pris på en 5500 kr om året, med selvrisiko på 2955 kr, glas og diverse tilvalg.

som nævnt er jeg spændt på, om det at man fremover lader tryg varetage fdm forsikring vil betyde noget for os som er kunder. Dog er jeg også overbevist om, at fdm har et stort antal medlemmer for forsikringernes skyld, så hvis der kommer en markant prisstigning, så vil mange måske opsige deres medlemsskab. Så de kan vel reelt ikke holde til, at deres nye samarbejdspartner begynder og ændre på priser og vilkår i større stil

vedrørende ansvar, koster en a3 1,8t quattro eksempelvis 2100 kr, en bravo 1,2 1700 kr, og en seiciento 0,9 1500 kr alle med årlig betaling og 5910 kr i selvrisiko.

• #17   11. okt Vi skiftede i vinters ejerlejligheden ud med eget hus, og her fik vi før dette indhentet tilbud på alle vores forsikringer. Der var ikke for os penge og spare, når man så på en samlet pakke

dog fortalte en af assurandørerne, at man faktisk tit kunne få bedre samlet pris, ved at hente tilbud på hver eneste forsikring, og så tegne dem hvor det var billigst. Tit var samlerabat mindre end besparelsen ved dette, men det var også lidt arbejde og få 3 tilbud på hver eneste forsikring man har.

ud fra dit profilbillede og beskrivelse kører du også mc, fdm forsikring har ikke særlig mange og vælge mellem på deres beregner. Og jeg har da lavet et par beregninger, fordi jeg stadig drømmer om en dag og tage det kørekort og få en mc. Dog synes jeg, at mc forsikringer, sammenlignet med bil virker dyre, men har ikke noget og sammenligne med.
    Men en 3000-4000 kr koster de fleste jeg har tjekket så vidt jeg husker, og det har været modeller som sv 650, gsx 650f og den slags
    Og en ducati monster koster omkring 6000 kr så vidt jeg husker for en 600ccm udgave og elitebelist. Det er det samme som 170 hk audi til 500.000 kr koster

du kan ikke få oplyst priser online, men du skal kontakte tryg for at få en gældende pris fra 1 januar ved fdm forsikring. Det var måske værd og ringe og forhøre dig, og måske de faktisk kan tilbyde dig en god pris som direkte kunde uden om fdm.

• #18   11. okt prøv alm.brand, de plejer, at have gode priser.

• #20   11. okt bare et forsøg på deres hjemmeside

30 år
    4 års kørsel, ingen skader
    astra 94
    1.4
    10000 km kørsel

skrev godt nok 3200, som postnummer. men det holder nok.

• #21   11. okt Prøv evt. comparo.dk der sammenligner priser.
    Jeg selv fandt next billigst på ren ansvar.

• #22   11. okt nu ved jeg ikke om Himmerland forsikring tager hele landet . men dem har jeg er godt tilfredse med det giver 2400kr for min 307 fra knap 05 og det er med 30.000km og min passat fra 00 2200kr og også 30.000km det så bare ansvar da det jo er ældre biler

• #23   11. okt Selv om bilen ikke er i FDMs beregner, så kan de oftest forsikre dem. Du skal bare ringe ind.

Reglen med 6 mdr er for folk under 25

Prisen på eksisterende forsikringer stiger ikke, men siden FDM har fravalgt lb forsikring, så må der jo komme bedre vilkår.... Ellers må de være i lommen på Tryg.

• #24   12. okt Prøv IDL forsikring. De er billige når man bor på landet som du og jeg

• #25   12. okt #alle

Nu har jeg da nogle forskellige steder jeg kan prøve

Kommentér på:
Billig bilforsikring