{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd angående Suzuki Swift?
  • #1   17. okt 2017 Gearkasser og tandstænger er meget bedre. Så et bedre køb selv om den koster mere.

  • #2   17. okt 2017 De er ikke bare bedre. De er rent faktisk gode. Har ingen af de gamle svagheder, går aldrig i stykker, er billige i service og kræver egentlig ikke ret meget kærlighed. Motoren lyder bedre - yder ikke som en 1,5, men den har en flottere gang. Kabinen er mere indbydende - du har mere komfort, og sidder bedre. Jeg ville ikke være et sekund i tvivl her. Og jeg har endda en Swift 1,5. Føj

  • #3   17. okt 2017 Argh må lige rette lidt inden vi bliver helt revet med. Ja den nye 1.2 virker mere stabil som helhed, men de har heller ikke samme alder endnu. Korrekt at tandstang ikke er et issue på 1.2, men gearkasselejerne de kommer altså også på dem. Havde sågar en i dag. 170000 uden olieskift på gearkassen, Så er det måske også selvforskyldt men stadigvæk er de lidt sarte....

  • #4   17. okt 2017 Jeg har ikke meget forstand på biler så vil være nervøs for at få en Swift med defekte gearkasselejer . Kan man mærke om de er defekte og er Suzuki'en slet ikke en god bil at købe brugt?

  • #5   2. nov 2017 Den nye er alt for lækker. Men hold dig fra model RS

Kommentér på:
Råd angående Suzuki Swift?

Annonce