{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Ford Focus spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg sidder og lurer lidt på en Ford Focus 1,6 benzin 100 HK fra slut 2005.
Den har kørt ca. 260.000 km
På billederne ser den rigtig fin ud og er nysynet uden fejl på synsrapporten.

Er det mange km for sådan en bil?

Er der noget bestemt jeg skal være opmærksom på ved denne model?

Hvad skal jeg forvente at et tandrems skift koster?

Mvh
Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Focus spørgsmål
  • #1   20. okt 2017 Nej, en velpasset motor kører sagtens mange flere kilometer. Det kritiske er olieskift og tandrem. Vores Fiesta nærmer sig 250.000 kilometer og bruger ikke hverken olie eller vand. Jeg bruger en fuldsyntetisk letløbsolie som har fjernet det lille olieforbrug den havde inden.
    Der er masser af skub i den motor, men tag ud og prøv den. Se, om det ikke lige er den du synes om?
    Held og lykke til. smiley


  • #2   20. okt 2017 en Focus fra 2005, mon ikke du skal kikke godt efter rust.


  • #3   21. okt 2017 Med den alder så er rust det værste problem når man nævner ford.
    Se om ikke du kan komme under bilen inden køb.
    Når en bil er til syn.
    hvis man kan banke lidt med en skruetrækker og den ikke går igennem så kan undervognen godt være godt rustet alligevel.
    Hvis der er kvitteringer ( ja gerne flere ) på at den har fået antirust, suvo eller andet... Det vil være et godt tegn.... Har bilen ikke fået så find en anden bil.


  • #4   21. okt 2017 Et tillægsspørgsmål smiley

    Nu har jeg lagt mærke til at flere af de Ford Focuser jeg har set på, der er vandet i ekspansionsbeholderen samme farve som appelsinjuice... Kører Ford med sin egen farve?? Plejer at være rød eller blå man kan købe rundt omkring...


    profilbillede
Kommentér på:
Ford Focus spørgsmål

Annonce