{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Starter ikke {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har en spørgsmål ang min golf 4 ,1,8 , den har det svært med at starte i det her dage . Forleden ku jeg overhovedet ikke starte den selvom jeg kan høre at den vil ( starte lyden ) starte. Jeg blev nødt til at skubbe den i gang, nu gør den det igen men ikke når motoren er varm. Den gør det i kold... jeg vil selv skyde på tændrør tandrørskabler? Hvad siger i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter ikke
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #1   20. okt 2017 Temperaturføler, den tror den er varm når den er kold, og tror den er kold når den er varm

  • #2   20. okt 2017 tændspole kan også være en fejl, de revner gerne i plastic og i fugtig vejr ja, så springer gnisten der i stedet ved dine tændrør...

  • #3   20. okt 2017 Hov du siger du kan skubbe den igang når den ikke kan starte med starteren?

  • #4   20. okt 2017 Er der power nok på batteriet? Er dine kabelforbindelser rene og i orden?
    Stelforbindelse i orden? Den kan du tjekke ved at sætte et startkabel fra batteriets minuspol og til et sted på motor eller gearkasse hvor der er god forbindelse.
    Startere holder ikke evigt og slet ikke, hvis den forreste bøsning er tør. Jeg har skiftet et par stykker på Polo og Golf i tidens løb på den konto.

    Et tjek af tændkabler, tændrør m.v. er aldrig nogen skade til. Jeg kan anbefale BOSCH-tændrør med tre elektroder til VW.
    Det betyder en hel del på de gamle Transportere, så sikkert også på andre.


  • #5   21. okt 2017 Prøv lige at få sat en tester på og se om den melder nogen fejl. Gør den ikke det så undersøg på parametre eller målte værdier og se om der ikke er en føler der ikke dur.


  • #6   16. dec 2017 Fandt du fejlen?

  • #7   5. jan 2018 nej fandt ikke fejlen , men jeg har købt en tændspole til den idag slm kommer på mandag håber på at det vil hjælpe

Kommentér på:
Starter ikke

Annonce