{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Hvad er der for en? {{forumTopicSubject}}

Hej Hej. Jeg har fundet den her i en kasse med luftkoblinger og vil høre om det ikke godtnok er en tågesmørre til luftværktøj? Og hvis hvordan virker den så?
Skal den vende på en bestemt måde?
Og sidst er det så ikke også fint nok hvis jeg sætter den på det ene udtag på kompressoren og bruger en slange kun til den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der for en?
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #1   21. okt 2017 Det er korekt
    Du fylder olie på den, og den højre side på billedet skal på værktøjet
    Du vil få mest ud af den, hvis den er monteret på værktøjet


  • #2   21. okt 2017 Super. Tak for det. Så kan jeg jo bare sætte de koblinger på der egentlig ligger i billedet på og sætte den mellem når jeg bruger værktøj.

  • #3   21. okt 2017 Hvis du bruger den meget, så vil jeg ikke sætte den i nærheden af luftværktøjet, da du sikkert kommer til at brække eller knække noget på den, jeg ville sætte den ved luftudtaget, så den ikke er i vejen osv.
    Men ved jo heller ikke hvad luftværktøj du skal bruge den på, men som jeg bruger trykluft, så vil den helt sikker gå i stykker hvis den sad lige ved værktøjet.


  • #4   21. okt 2017 Jeg har også gået og kikket på det i dag og tror også nok at den bliver sat på det ene udtag på kompressoren og så bare en fast slange til den. Tror nok at den kan blæse det olie op.
    Den behøver ikke køre gennem vandudskilleren vel?
    Det er til slagnøgle, hurtigsliber, boremaskine osv...Hvad for en olie bruger i?


  • #5   21. okt 2017 Har ikke monteret den på min slange. Måger bare noget olie i luftpistolen nogle gange og skruer løs

Kommentér på:
Hvad er der for en?

Annonce