{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.902 visninger | Oprettet:

HJÆLP..! GOLF 5 1,4FSI {{forumTopicSubject}}

hej derude .

håber nogen kan hjælpe mig lidt.
har en Vw Golf 5 1,4FSI fra 2004.

problemer at at når jeg ÅBNER OLIE PROPEN så suger den luft ind ad. og motoren begynder at køre ujævnt..
når jeg trækker olie pinden og kun så suger den også luft ind.



Håber der er nogen der kan hjælpe med problemet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP..! GOLF 5 1,4FSI
  • #2   22. okt 2017 Min tfsi gør det samme, og tror det er krumtapsudluftningen den er gal med smiley vil jo ikke mene den skal gå ujævn smiley

  • #3   22. okt 2017 Mikkel A :
    tror ikke den skal gå ujævn smiley den er som om den er ved at slukke sådan lyder den faktisk heh.


  • #4   22. okt 2017 mads S :
    har du lavet det op din ?


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   22. okt 2017 der er jo ikke noget problem en bil skal jo have dækslet på og pinden i når den køre

  • #6   22. okt 2017 ja det er er rigtigt nok.
    men tænker bare at det måske ikke er så sundt for bilen eller at der er noget der kan gå i stykker derfor ville jeg høre om der er nogen herinde med ligende problem så man bare i det mindste ved hvad det kunne være smiley


  • #7   23. okt 2017 Kan ikke se problemet?.
    Bilen fejler ikke noget når ingen propper er taget (siger du).
    Så lad dem da sidde!.


  • #8   23. okt 2017
    Tjek oliestand med slukket motor.. eller lad et værksted gøre det;)


  • #9   23. okt 2017 chris c .
    Troede faktisk ikke det var muligt og trække oliepind og prop ud mens motoren var i gang... Altså emne-starteren er lykkedes med det.

    Men på min bil fx, når man tar proppen af kan man se kæden.
    og hvis bilen så er i tomgang . Så rotere kæden da med de samme omdrejninger som motoren i tomgang på ca 800 omdrejninger.
    og den er da smurt af motor-olien?.

    Tar man så proppen af, burde man få det hele i hovedet ik? smiley smiley


  • #11   23. okt 2017 mikkel a

    giv mig en go grund til den skal suge falsk luft, vil da våge den påstand at den ventil sidder ved ventildækslet skal lukke tæt smiley alle andre biler jeg har haft har aldrig gjort det, og andre biler jeg har prøvet på har heller ikke gjort det smiley


    samir
    ikke endnu, men har planer om den skal skiftes inden for den nærmeste fremtid, den koster jo ikke andet end 250 kr smiley


  • #12   24. okt 2017 Folkens Gå ud og åben for jeres olie prop mens bilen er startet.

    OLIEN vil sprøjte op med dråber af olie.

    HOS MIG SUGER DEN LUFT IND det vil sige der kommer ikke noget op. det ser ud som om den er tør lige der ved olie propen . men der er olie når man måler på pinden...

    det er ikke normalt at den er ved at gå død når man åbner propen


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #15   25. okt 2017 der skal bare være noget galt med din bil lad nu lortet sidde i man køre jo ikke uden olie dæksel eller pinden ude

Kommentér på:
HJÆLP..! GOLF 5 1,4FSI

Annonce