{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

bo d
bo d
Tilmeldt:
27. aug 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11

Bmw e36 med flade bagbros bøsninger.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg har en BMW e36 Cabriolet fra 1994 og den har desværre et meget stort problem med bag broen hvor alle bøsningerne er helt flade og det kræver jo et stort indgreb..
Og det jeg så søger er en ny komplet bag bro med sving arme med nye bøsninger over hele linien..
Eller er der noget værksted som vil skifte dem for mig...
Mvh Bo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e36 med flade bagbros bøsninger..
  • #1   20. nov 2017 Det er det marked er til for smiley

  • #2   21. nov 2017 Går da ud fra, at alle værksteder vil skifte det for dig.

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.900
    #3   21. nov 2017 det er da noget alle mekaniker ville kun skifte,

    så google værksted, så skal du nok finde et i din nærhed der vil lave opgaven


  • #4   21. nov 2017 Du skal da bare have et sæt nye bøsninger - dem kan ethvert værksted med respekt for sig selv montere for dig uden problemer smiley Ingen grund til at købe en komplet bagende, med mindre den du har er fuldstændig gennemtæret smiley

  • #5   21. nov 2017 regner næppe med at du får hjælp herfra af en mekaniker , det er ikke bare lige, fik mine skiftet for små 1300euro og det var enda i tyskland hos en bmw nørd , det tager ca 2 mand 1 arbejdsdag også skal den lige måles ud efter også

  • #6   21. nov 2017 tjek evt mit galleri der ser man bagbroen som er pillet af bilen samt presseren på gulvet til venstre , den har en fod pumpe til, der sidder 7 bøsninger på en e46 og de er pænt store nogle af dem

  • bo d
    bo d Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #7   21. nov 2017 Hej alle
    Takker for jeres hurtige response og jeg har sat annoncen på marked og jeg har spurgt de auto mekanikere som jeg har omkring mig og de vil ikke røre ved det.
    Men de vil gerne bytte til en anden Bag bro med nye bøsninger og en Bag bro fra Scmiedmann koster med nye bøsninger 8.500. kr og ca 5000 - 6000 kr i arbejdes løn...
    Mvh Bo


  • #8   22. nov 2017 Hvor er du fra i landet Bo?

    Undrer mig lidt de ikke vil røre ved det faktisk. Det er relativt nemt hvis man har lift. Jeg kunne gøre det på en dag (eksempelvis en lørdag) uden problemer. Det har jeg da selv gjort på min E46, på garagegulvet hvor bilen var på 4 bukke.


  • bo d
    bo d Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #9   22. nov 2017 Hey Mike
    Ja det mener jeg også man kan, men ikke dem jeg kender og jeg bor i Tune Ved Roskilde..
    Hilsen Bo


  • #10   23. nov 2017 Mike hvad skiftede du og hvor mange bøsninger fik du skiftet ?

  • #11   23. nov 2017 Nu ved jeg ikke om der sidder sådanne 2 spyd som på e46 men gør der det og de er gået i stykker ja så har du balladen med at få svejset 2 nye på

  • #12   23. nov 2017 Serkan:
    Skiftede de 4 store der holder bagbroen
    Alle 3 ved bagtøjet
    Og så den store der sidder på svingarme, som går op i bunden af bilen. De andre fejler intet endnu, så dem venter jeg med til jeg evt skal have nogle justerbare bærearme på - eller indtil banekørsel dræber dem ??


  • #13   24. nov 2017 Okay, nu ved jeg ikke hvordan og hvad du har brugt men der skal godt med Press på , det ikke noget jeg selv ville rode med men igen , har Du lavet det rigtigt så er den der jo

  • #14   24. nov 2017 Jeg har brugt et værktøjssæt fra Biltema til bøsninger. Koster 1900 mener jeg, men det er nok det bedste køb jeg har lavet udover bilen

Kommentér på:
Bmw e36 med flade bagbros bøsninger..

Annonce