{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Vitara Cabriolet 1995-1998
  • #1   22. nov 2017 Jeg har 2 kollegaer der hver har en, dog 2 lukkede, en 3-dørs og en 5-dørs.

    De har begge fået lavet rust i de bagerste inderskærme, og lidt rundt omkring.

    Det er faktisk en rigtig god lille 4x4. Den er rigtig fin i sin opbygning, og kan sagtens køre offroad, og mener man ikke den kan, så kan man få alt i ombygningskit til den.

    Det negative ved den er vel egentligt at den er noget fesen at se på, specielt hvis den er original. Men den kan blive ret fed.


  • #2   22. nov 2017 Jeg har haft 2 stk. Rigtig sjov bil, det kører igennem hvad som helst med et par gode dæk smiley

    Men rust, rust og rust! Tiden er ved at løbe fra dem, uanset hvad sælger siger, så få den tjekket for rust.

    Den larmer jo pga kalechen og den er lavt gearet så den er ikke så økonomisk.

    Ellers døjede jeg ikke med teknikken på dem jeg havde, god motor


  • #3   22. nov 2017 Jamen så det vel bare at kigge godt efter rust, og få det lavet, så kan hun vel godt hygge sig i sådan en smiley

  • #4   22. nov 2017 PS

    Oppe foran hvor de to vange/ramme-stykker mødes sidder der et rør som er en del af rammen, den kan være meget rusten der, og det er ikke nemt at lave. Det kan være godt og grundigt skjult hvis ikke man ved det, men følg rammen helt op foran

    Ellers er det inderskærme, fodbrønde foran, under skærmforøgere og rammen


  • #5   22. nov 2017 Rønningen
    Det rør er det foran eller bag foraksel


  • #6   22. nov 2017 Foran forakslen, Ca under køleren

Kommentér på:
Suzuki Vitara Cabriolet 1995-1998

Annonce