{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

Mening om Seat Leon fr 2.0tfsi 1p. {{forumTopicSubject}}

Godaften bg.

Jeg har idag været ude og prøve mig en brugt Swag Leon fr 2.0tfsi 1p. Bilen var rigtig rigtig velholdt, i motor rummet, i undervognen, og generelt kosmetisk. Bilen har kørt 112000 ca, og er fra 2007. Fik skiftet tandrem sidste år og har overholdt service. Jeg kørte en tur, og den kørte super godt, den lød sund og der var masser af træk i.

Så kommer mit spørgsmål til 1 mio. Har disse modeller mange fejl?? Jeg tænker kæde problemer, turbo, rust, gearkasse? Osv.. ris og ros ville være rart.

Tak på forhånd.


Kommentarer på:  Mening om Seat Leon fr 2.0tfsi 1p.
  • #2   27. nov 2017 Mig bekendt har sådan en vogn tandrem og kæde smiley

    De er yderst attraktive at hive lidt nemme hk ud af i øvrigt smiley

    Der er noget med knastkæden man ska være opmærksom på smiley
    De ka finde på at sode til ved ventilerne grundet indsugningens opbygning (fordi den har direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret)


  • #4   27. nov 2017 Tak for jeres fine svar. Beklager lige stave fejlen. Mente nu (seat)?? bilen kører både med tandrem og kæde. ( jeg spørger sælgeren om kæden også er blevet skiftet..
    Jeg har slået stel nr. Op og km. Passer fint. Det er en 1 ejers som har brugt den til distance


  • #6   27. nov 2017 Derudover er rust også noget at være opmærksom på. Især forskærmene kan være hårdt ramt.

    Må man spørge om prisen? Jeg kikker selv lidt efter en 1P, men synes FR modellerne er for dyre i forhold til at importere en Cupra.


  • #7   27. nov 2017 Ja det kunne godt være en god ide at skifte den;)

    Bilen har ikke en plet rust på sig hverken i undervogn eller uden på.

    Den koster 129k


Kommentér på:
Mening om Seat Leon fr 2.0tfsi 1p.

Annonce