{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

problem med at tanke op {{forumTopicSubject}}

hey folkens.

har en Kia Rio 2013 model. har for 1 uge siden tanket fuldt op 5 timer efter om morgen skulle konen på arbejde, hun ser at benzin måleren var vidste halvtank, om hun så syner eller ej ved jeg ej. men hun ville tanke op og self kan hun ikke tanke op da jeg på forhånd havde tanket fuldt op, så den klikker self flere gang, hvilket at hun får tanket helt ud til over kanten og der løber diesel ud.

hun køre med den fra Aarhus til Aalborg tur/retur, men benzin måleren viser stadig at tanken er fuld, dog viser computer skærmen at der er en halv tank tilbage, vi prøver og tanke op, så klikker den ved 1 liter, og det giver ikke mening da vi ved at der er en halvtank tilbage.

har haft den til værksted og de siger at tanken er fuld, der løber diesel ud når man tager luft slangen og benzin slangen ude af tanken. og mener at den ikke fejler noget. men i mit hovede giver det bare ikke mening at den ikke fejler noget, og ville helst ikke til Kia forhandler de tager fandme rigtig meget i timen.

det skal lige siges at førhen når jeg åbner tank låget, så plejer man at kunne høre trykket der siver ud, det gør den ikke mere.

nogen der måske kan hjælpe mig hvad fejlen evt. kunne være?

har læst at der på biler sider en knap man kan trykke på for at udlede trykket i tanken. nogen der ved hvor den ligger henne på en kia rio 2013 model?

Kommentarer på:  problem med at tanke op
Kommentér på:
problem med at tanke op