{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.484 visninger | Oprettet:

Kodning Opel corsa 2009 {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter.
Jeg har en lille problem stilling som jeg håber en omkodning af enten bil eller nøgle kan løse.
Jeg har en Opel corsa 2009 1.0, 64hp hvor jeg har 2 nøgler til, begge er fjernbetjent.
Jeg vil gerne kunne starte bilen med den ene nøgle og så låse med den anden så den kan stå og varme op 5 min uden jeg er ved den. Det er ikke muligt pt.
Jeg har prøvet følgende fremgangs måder:

Starte med samme nøgle som jeg låser op med og så låse med ekstra nøglen på fjernbetjening, det reagere den overhovedet ikke på når først bilen er tændt. Kan kun låse føredøren ved at stikke nøglen i selve låsen men så er passager og bagagerum stadig åbent.

Har selvfølgelig også prøvet at starte med modsatte nøgle som låser op med, kunne stadig ikke låse hele bilen når den først var tændt.

Eneste mulighed for at låse hele bilen mens den er tændt er at trykke på en låseknap på instrument bord, så det er heller ikke brugbart for mig da jeg skal være i bilen med lukkede døre.

Tak for hjælpen på forhånd og god søndag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kodning Opel corsa 2009
  • #1   3. dec 2017 Hvad med at låse på låseknappen og så bare åbne føredøren? Og lås den med nøglen? smiley
    Men uanset hvad er det ulovligt, hvorfor får du ikke installeret et fyr? Så er der både varmt, isfrit og rart når man kommer ud, du kan starte fyret mere end en km væk smiley


  • #2   3. dec 2017 Det glemte jeg at skrive det er også prøvet. Den låser alle døre op når man låser en af dørene op.
    Det med fyr er overvejet, men droppet pga prisen. Er jo efterhånden en ældre bil der ikke er meget mere end 20000 værd Max.


  • #3   3. dec 2017 Prøv at indstil den til kun at låse førerdøren op, måske du kan gøre det på den måde.

Kommentér på:
Kodning Opel corsa 2009

Annonce