{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.976 visninger | Oprettet:

Rasmus  S
Rasmus S
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 20

Forsikring på BMW e46 320 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har gået med tanken om at købe en BMW 320i e46, da jeg nu har pengene til det - hvis jeg regner med, at forsikring og diverse ca. vil rende op i det, jeg tror.
Derfor, er der nogle der ved hvad det omtrent vil koste en nyerhvervet billist (billist i et år nu), at forsikre en BMW 320i e46? Er der nogle, der har prøver dette?
På forhånd, tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring på BMW e46 320
  • #1   3. dec 2017 Hvor gammel er du?
    Hvad er dit postnummer?
    Bor du i et belastet område?
    Har du andre forsikringer i samme selskab?
    Har bilen alarm?
    Har bilen tracking udstyr monteret?
    Vil du tillade at forsikringen installerer logger i din bil for at få en billigere præmie?

Det er alt sammen ting som er afgørende for prisen på en bilforsikring. Derfor kan du ikke bruge en anden persons erfaringer til andet end at blive mere forvirret. Så grib knoglen og ring til dit forsikringsselskab i morgen...!!

• #2   3. dec 2017 Forbered dig på at den kommer til at koste cirka det samme om året i forsikring som du har købt bilen for .

• #4   3. dec 2017 Hvornår lærer folk det? Det her emne har været oppe en million gange og hver gang får trådstarter det samme svar... Hvis ikke du ved det, hvordan skulle vi så vide det? Vi er ikke dig og har ikke din forsikring.. De eneste mennesker der kan svare på det spørgsmål, er dem der tager telefonen når du ringet til dit forsikringsselskab... Gå til hovedet i stedet for røven og få et svar der er 100% sikkert fra de eneste der kan fortælle dig det...

• Rasmus  S
    Rasmus S Tilmeldt:
    sep 2017

#5   3. dec 2017 Tak for svarene!
    Jeg vil selvfølgelig give min forsikringsmand et kald, dog var meningen med denne tråd kun at høre om andres oplevelser. Ikke et nøjagtigt svar på, hvad jeg selv skal give - dog hvad man kan ende med at give. Derfor jeg skrev, om andre havde prøvet dette. Og derfor, var jeg ikke interesseret i aggressive kommentarer.
    Dette var kun til at få et indblik i, hvad det KAN koste ud fra hvad folk havde oplevet.
    Men tak for svar, jeg giver mit forsikringsselskab et kald.

• #6   3. dec 2017 mellem 5000,- og 30000,- Nærmere kommer du det ikke...!!

• #7   3. dec 2017 Da jeg var nybilist gav jeg 11000 kr. Om året med kun ansvar for en bmw e30 320i

• #8   3. dec 2017 Du kan måske med lidt held få den nogle steder til 8000-9000 i ansvar, og jeg vil også mene at kasko på sådan en E46 320i er unødvendig såfremt den er de 15-25000 Kr. værd som de nu er.

Husk at undersøge om du f.eks. igennem din bank kan få noget rabat hvis de har aftaler med nogle eller hvis du er udeboende kan samle 3 forsikringer og få en god pris..:)
    www.forsikringsguiden.dk giver dig en godt prej om prisen smiley

• Rasmus  S
    Rasmus S Tilmeldt:
    sep 2017

#9   3. dec 2017 Thomas M - tusind tak for svaret!

Kommentér på:
Forsikring på BMW e46 320

Annonce