{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.054 visninger | Oprettet:

Valg af ny bil til 250.000ish SUV/4x4 {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er ude og kigge lidt efter ny bil - og jeg har lidt krav til dette og er faldet over et par, men ville lige høre fra folk om der var noget man skulle holde sig fra - eller andre folk har et bedre forslag.

Budget 250.000 (kan presses til 300.000 for den rette) - hvide plader.
Det skal være en bil med godt 200.000km igen i før den er død - ved godt det er lidt et vidt begreb.
Den skal have Xexon - lygter - eller LED - som minimun.
Den skal helst være med Automatgear
Den skal helst være med læder
Den skal helst kunne trække minimun 1.750kg
Man skal helst kunne sidde højt i den og skulle køres af en lille person.
Der skal kunne sidde 4 person, og være plads til lidt bagage også.

Den skal bruges til at jeg skal køre i den dagligt, jeg har altid meget i bilen så skal bruge plads. Og dertil køre jeg selv ikke de store ture dagligt, men tager 2x 100kms rundture om ugen. Og dertil køre jeg hver 3 månede en lille 2000km tur - og der bliver måske flere lange ture - så er ikke så bange for diesel.

Den skal bruges som backup til vores Mitsubishi Pajero som kæresten bruger til at trække hest med - jeg bruger den mere til tur med drengene, og da hun ikke er den højeste så skal det være en bil hun også kan køre.

Har kigget på - alle kommer til at have nogle KM på bagen, det ved jeg, og der kommer til at være noget vedligeholdes og dette er ikke billigt på disse type biler, men prøver at styre uden om dem der har de store problemer, så som gearkasse/fordelergearkasse/motor totalt nedbrud:
Mitsubishi Pajero - den er bare meget grov at køre i til dagligt, den er mere bygget til at trække. Det er også den eneste fuldblods 4x4.
BWM X5 - 2007->frem - dog kender jeg den ikke helt.
Mercedes ML -2005->frem - denne skulle vist have et godt ry - men vil godt høre lidt erfaringer.
Mercedes GL - denne har jeg ikke kunnet finde meget på.
Volvo XC60+XC90 - dog kender jeg intet til dem.
VW Touareg - har bare hørt skræmme historier om disse.

Har glemt alt om; Land rovers/Porsche - da de er alt for dyre i drift, og upålidelige.
Audi Q7 - denne prøver jeg at holde mig fra - som en sidste mulighed - kan ikke fordrage Audi, men det er mere personligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af ny bil til 250.000ish SUV/4x4
Kommentér på:
Valg af ny bil til 250.000ish SUV/4x4

Annonce