{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Road Rage - Har du været udsat eller udsat andre for vejvrede? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er journaliststuderende fra Journalisthøjskolen i Aarhus og er ved at skrive en artikel om vejvrede i Danmark. I den forbindelse leder jeg efter en person, der selv har oplevet at blive stoppet, forfulgt eller udsat for vold af en medtrafikant, og som gerne vil medvirke i et interview.

Derudover leder jeg også efter en, som selv har mistet besindelsen og begået vold/hensynsløs kørsel eller lignende og som også vil medvirke til et interview. Hvor i landet er ligegyldigt. Interview er nødt til at foretages senest tirsdag d. 12. december 2017 og meget gerne før

Kontakt mig meget gerne på andersen.jonas@gmail.com eller på 21436653.
Mvh. Jonas Andersen

Kommentarer på:  Road Rage - Har du været udsat eller udsat andre for vejvrede?
  • #1   5. dec Velkommen til journalisthøjskolen. Idag skal vi lære om opsøgende journalistik.

Punkt 1: Sæt dig foran computeren.

Punkt 2: Henvend dig på Bilgalleri eller andre Bazoom-sider.

Punkt 3: Hold fri resten af dagen.

Hvornår bliver vi fri for alle de her spørgeskemaer og henvendelser fra folk der skriver opgaver???

• #2   5. dec LilleDan kan godt se hvad du mener, men hvad synes du så de skal gøre istedet? Det er vel bedre end, at spørge tilfældige på gaden i håb om, at finde den rette.

• #3   5. dec Jeg syntes da også det er et reelt spørgsmål, og jeg syntes da også det er en anledning til en god debat om emnet

• #4   5. dec Lauge
    Det er præcis det samme som at spørge på gaden, bortset fra at her yder de en minimal indsats.
    Hvorfor skulle vi her på BG være mere modtagelige for vejvrede? Fordi vi er bilentusiaster? Det er to ting som har absolut intet med hinanden at gøre.