{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hydrive motorrens??
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   7. dec 2017 hvis motoren er passet er det spild af penge har også læst at det kan mørne pakninger pakdåser osv.

  • #2   7. dec 2017 Hej Rene,

    Mange tak for svaret. Det drejer sig om en 2.0 cdti, og uanset om motoren er passet og plejet tror jeg ikke det ville skade med en rens, men hvis det passer mht. at skade evt. pakninger tror jeg bare jeg dropper det smiley


  • #5   7. dec 2017 Mit største forbehold er at hvordan det kan rense DPF og hvordan det kan rense indsugningen. Men ud over det så kan det måske godt virke. Men er skeptisk

  • #7   7. dec 2017 Så bliver filtrer ikke renses det bliver regeneret. Har arbejdet med DPF I 5år så ved efter hånden en del om hvordan de virker. Og en ukontrollabel regenerering kan skade filtret og så der kun 2veje. Nyt filter eller ny kerne.. Akkurat som alle de der rense produkter man kan købe. Og har svært ved at tro at Hydride kan løsne noget nævneværdigt i en indsugning. Sod opbygningen er så genstridig at det ofte bedre kan betale sig at få monteret en ny manifold. Der efter har du stadig problemet ved indsugning kanalerne. Det kan klares med en valnødde blæsning men det også omfattende og man skal takte hver cylinder til at være lukket og blæsehoveder skal være specielt så det samtidig suger alt op mens den blæser... Jeg siger ikke det ikke virker men jeg er fortsat MEGET skeptisk.

  • #9   7. dec 2017 Spild af penge, KIA ProCeed Gt km 60.000 fik udført behandlingen i Roskilde, ingen effekt..

  • #10   7. dec 2017 Detente der sker ved en regenerering er at soden i filtrer bliver brændt og derved omdannet til aske, som fylder mindre. Forsvinder asken fra filtret sået fordi der er hul i og derved er filtret defekt...

  • #11   7. dec 2017 Den bedste måde jeg fik LÆKKKKEER motorgang er ved at tilføje liqui moly ceratec, det viiildt hvor meget motoren arbejder helt lydløs smiley

  • #12   8. dec 2017 liqui moly ceratec, det lyder lidt som Swedol, er det dyrt?

  • #13   8. dec 2017 Jeg har først puttet den her i gammel olie: http://www.viskerbladet.dk/product/motor-clean-olierens-renser-din-motor-indvendig-liqui-moly-9/ skiftet olie efter også puttet jeg ceratec i nyt olie: http://www.viskerbladet.dk/product/liqui-moly-ceratec-additiv-keramik-motorolie-gearolie-8/ nej det er slet ikke som swedol da ceratec arbejder sammen med nyt olie..

  • #14   9. dec 2017 Jeg skal prøve Swedol i en nyere C1 snart, det bliver spændende hvad det gør for kompression og støj, men det skal måles denne gang, før og efter.
    Kender personligt kun til det på ældre motorer, det fungerer altid, det første man lægger mærke til er den støjer mindre, det er dejligt, for støj er en stress faktor.


  • #15   28. jun 2018 Vi var en af de første som blev Hydrive partner. Jeg er ejer af www.petrolheads.dk og var selv meget skeptisk i starten. Vi er bestemt et af de mindre værksteder og derfor var det ekstra vigtigt at dette skulle fungere, da det ellers ville fylde for meget i min lille virksomhed. Så min personlige holdning var at hvis det ikke virkede, kunderne ikke var tilfredse som nu engang er ejer af bilen eller at de ikke kom igen, ville jeg skaffe mig af med maskinen!

    En stor del af vores kunder er ret velinformeret og har også mange gange prøvet alle mulige additiver, på den ene eller den anden måde, men uden den store langvarige effekt.

    Men Hydrive viste sig at være en kæmpe tiltrækker, noget kunderne var yderst tilfredse med og følte at de fik noget for pengene!

    Jeg kunne sagtens nævne alt det tekniske og patenterne bag, men jeg syntes at det vigtigste er at kunderne er tilfredse og kommer igen. Det er nu en gang dem jeg lever af i min lille biks.

    Over and Out fra www.PetrolHeads.dk


  • #16   28. jun 2018 Har snakket lidt med en kunde og han kunne bekræfte min teori i at indsugningen bliver ikke renset ren. Men han var meget positiv da ventiler og bider ud af systemet blev renset godt. Han er selv blevet forhandler af Hydrive rens. Og vil prøve at give min golf en tur hos ham. Og se om jeg kan mærke forskel...

  • #17   29. jun 2018 Kender en der har et dieselværksted, de skilte den ad inden testen og så igen bagefter, det bliver ikke rent med Hydrive.

  • #18   29. jun 2018 Ikke indsugningen men det skulle hjælpe meget på sod ved ventilerne. Det er ikke en rengøring så det er som nyt men mere et vedligeholdelses redskab. Ligesom nyt oliefelter og frisk olie er
    Overvejer også at snakke med en anden kunde der har en rense maskine til brændstoffet som renser pumpe,dysser osv i brændstof systemet. Han siger dog at bilen max må få det pr. 80.000km da det er ret ved brug for ofte kan skade pakninger. Men det skulle være utroligt effektivt ligesom nå man skylder gearkassen så ses farve ændringen tydeligt på brændstoffet


  • #19   15. aug 2018 jeg har fået renset min audi A4 1,8 benzin 117.000 km på klokken og efter behandlingen da vi skulle starte igen - bukkede den alle ventilerne - Hydrive og dem der lavede den dækker ikke siger deres ansvars forsikring fra TRYG - jeg har haft besøg af TRYG eksperter 2 gange og 2 personer fra FDM de finder fra TRYG ikke årsagen relateret til rensningen selv om bilen ikke kom ud af stedet efter behandlingen - FDM er mere konkrete og de kommer tilbage med svar senere - efter adskillelse var det tydeligt at intet var renset i motoren - så efekten andre opnår ligger nok mest på tro og måske lidt på partikel filtret der kan have glæde af det - men sod det afrenser Hydrive helt sikkert ikke

    profilbillede
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #20   15. aug 2018 så lort med lort på

  • #21   15. aug 2018 Interessant sag, der må jo have været noget inde i motoren som kunne forårsage de bukkede så?
    Hvad sagde mekanikeren?
    Hvordan har tandremmen det?


  • #22   15. aug 2018 Nu er denne motor med kæde og den var ikke strukket eller hoppet over - jeg mener at den sod der sidder på ventilerne er blevet klistret og forhindret de kunne trække sig helt tilbage

Kommentér på:
Hydrive motorrens??

Annonce