{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Seat Leon 1m 1,9 TDI {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg står og kan ikke finde ud af hvor min bil den er utæt henne, den tager/spilder vand kan jeg se i beholderen, men har kørt hele dagen igår og der har ikk været noget, og så imorges for 1 time siden, skulle jeg ud og køre, men der blinkede den efter vand og jeg kiggede i beholderen, og der var ikk meget i.
Hvordan kan man tjekke om køleren er utæt, eller er der nogen der har oplevet det før?

Mange tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon 1m 1,9 TDI
  • #1   9. dec 2017 Nr 1.
    Kig under bilen.,/ køler,varmeanlæg ,vandpumpe,samlinger.kan være utæte.
    Nr 2, er lidt mere kompliseret.
    At motoren bruger væske.toppakning topstykke m.m.der skal du bruge exspertise til at finde ud af det.,/ damp fra udstødning kan være tegn men det er lidt svært nu da alle biler damper lidt pga kulde


  • #2   9. dec 2017 Har bundplade på, men umiddelbart ser det ud som om der er tørt, har tjekket alle samlinger og kan se der ligger noget vand ved den nederste slange til køleren, men har prøvet at starte bilen og tage fat i slangen, men den sidder tæt nok, så ved ikk om det er køleren der er utæt et sted, så den kan stå og dryppe natten over? Fordi den gjorde det ikk igår, da jeg kørte hele dagen?

  • #3   9. dec 2017 Det kan så være at din køler er utæt på siden over den slange du snakker om.så kølervæsker siver ned af den.


  • #4   9. dec 2017 Ja, men den eneste mulighed er faktisk kun at få sat tryk på det kølersystem ikk?

  • #5   10. dec 2017 Det er noget med topstykke, fordi der ligger en masse vand ved oliefilteret, men hvis jeg ikk kan se noget rundt om topstykke, så må der snart være revnet noget, siden der kan komme vand ind men ikk se det udenpå?

  • #6   10. dec 2017 Er termostathuset i nærheden.kig godt efter revner på den da den er af plastik.

  • #7   10. dec 2017 Hvad skulle den gøre? Det er
    Nok revner indeni topstykket eller blokken?


Kommentér på:
Seat Leon 1m 1,9 TDI

Annonce