{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HILFE anden.bil men.hvilke
  • #1   13. dec 2017 Økonomisk til max 30k må være en Lupo/A2 eller noget 1,9 TDI
    Af hurtige vogne kunne det være noget Saab turbo evt
    Husk ikke at bruge hele budgettet på en VW der vil komme rep selvom de gamle (max golf iv/3BG) er ret driftsikre især i forhold til de nye (golf V/3C og frem) smiley


  • #2   13. dec 2017 Den ene kunne være en Aygo, den er økonomisk..også mere end de fleste diesel’er. Set ud fra et total økonomisk syn.

  • #3   13. dec 2017 Ja Aygo'erne er svære at få under 20 km/l og er rigtige driftsikre men uden at kende hans kørselsmønster skriver han helst diesel smiley

  • #5   13. dec 2017 Jeg kører i en c1 til og fra arbejde, næsten kun motorvej.. 120-130 km/t og der går den 17.9km/l'eren .. Svært at slå med den lave afgift, og lave driftsomkostninger

  • #7   13. dec 2017 Jeps og hvad er det en diesel koster i afgifter samt reelt forbrug og ikke mindst service omkostninger .. som jg skrev total omkostninger på en Aygo ( osv) er svære at slå..
    køreglæde og alt muligt andet er selvf trukket fra..


  • #8   13. dec 2017 Jeg giver 120 halvårigt i afgift, kører 27 i snit (kører pænt), giver mellem 2500 og 3000 for service + jeg har fået skiftet bremse skiver/klodser smiley
    Men alt efter kørsels behov er totaludgifterne i en Aygo særdeles gode
    Jeg har meget mere udstyr og en anelse mere komfort smiley


  • #9   13. dec 2017 ligger og pendler 140 km hver vej hver dag derfor helst diesel. må se på de der 1,4 hvad de koster

Kommentér på:
HILFE anden.bil men.hvilke

Annonce