{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

FDM {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne gøre alle opmærksomme på FDM, hvis i har medlemskab hos dem og ønsker hjælp omkring en forsikringsskade, så kan de ikke, og vil ikke hjælpe jer, hvis i er medlem i Lærer standens Brandforsikring.

Vi kører i øjeblikket en forsikringssag med LB, og havde som medlem bedt FDM gå med ind i sagen, men det hverken vil eller kan de, meddeler de os, da det er det forsikringsselskab de samarbejder med.

Det synes jeg er dybt problematisk, at en medlems ejet organisation, på den måde, sætter sig selv skakmat.

Venlig hilsen
Svend Andersen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FDM
  • #1   13. dec 2017 Hurra for det højt hellige FDM! smiley

  • #2   13. dec 2017 FDM er en forkortelse for Fuck Dig Mand.

    De vil kun sig selv, og er ikke længere end forening for bilister.

    Er man f.eks i autobranchen, så er man nærmest jaget vildt af FDM.


  • #3   13. dec 2017 #2 så skal vi ringe og sige er det fuck dig mand jeg snakker med først? smiley

  • #4   13. dec 2017 Hvad er FDM ?
    Det er et motormagasin for alle der tjener mere end 2 millioner om året, har råd til at rejse til eksotiske steder fire gange om året, og som kun skal bekymre sig om beskatnings grundlaget for deres næste firmabil.

    Nåehhh ja - så laver de også et magasin for dem der foruden deres firmabil har en klassisk bil ( eller flere ) holdende i deres garage .

    Det virker som om FDM kun er for personer der tjener mere end 2 millioner om året, og hvis man kikker tilbage i historien så var FDM, da de blev stiftet for over 100 år siden, for den lille eksklusive skare af personer der havde råd til at eje et automobil .

    I dag er det "The one million $ club" , og når man læser deres magasiner får jeg indtrykket af at deres sprogbrug nærmest ikke har ændret sig siden 1938 .

    Jeg er ikke medlem af FDM mere, for det blev ærligt talt en smule for støvet og borgerligt til mit temperament .

    De har i mange år hjulpet deres medlemmer med sager imod bilhandlere og forsikringsselskaber, og nu ejer de så deres eget forsikringsselskab .

    Så mangler vi bare at de snart åbner deres egen kæde af brugtvognsforhandlere og autoværksteder .

    smiley


  • #6   13. dec 2017 Hvis man ser deres opslag på Facebook og løser deres blad ser man hurtigt at de ikke er specielt saglig. Eks idag har de postet en NCAP test der tester en bil der blev frigivet på markedet i 2005 ikke kunne klare testen idag... Håber inderligt at Fiat Danmark sagsøger dem for det. De siger at Fiat burde forbydes at måtte sælge dem... Alle nye biler er forældede inden de rammer gaden.

  • #7   13. dec 2017 Toyota
    FDM forsikring fortsætter som normalt, det er bare Tryg der forsikre og ikke LB. Samme pris og vilkår.


  • #8   13. dec 2017 Det lyder da helt grotesk? Er det ikke en sag for EB? smiley

  • #10   13. dec 2017 Det gør de. Det står i aftalen

  • #12   13. dec 2017 Tror der skal lidt mere fakta og bevis på bordet.. Der er vidst mere i sagen end det smiley

  • #15   13. dec 2017 Tryg har ikke købt FDM, ligesom de har med Alka.

    FDM kan til enhver tid skifte underleverandør, men ja nu må vi se med priserne.. Heldigvis er der andre selskaber smiley


  • #17   13. dec 2017 Nu er Tryg ikke så farlige eller et dårligt selskab, Det er nok et af de bedste steder du kan blive forsikret, dog er de langtfra de billigste.

  • #19   13. dec 2017 LB kommer desværre med forringet betingelser på indbo og rejse og 12% prisstigning

    Hvis du har adgang til sammenligningsprogrammet comadso, så kan du se hvilke punkter Tryg er bedre end LB og hvor det er omvendt.


Kommentér på:
FDM

Annonce