{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan qasqhai
  • #1   13. dec 2017 jeg har endnu ikke været ude at prøvekøre den , men det er en af de biler som står på listen over en evt ny bil. syntes faktisk det er en af de flotteste biler på markedet af sin slags og den er godt udstyret og prisen er faktisk osse ret ok .
    har kørt flere af de lidt ældre kyskajer og har altid syntes de var yderst velkørende og med lækkert design.


  • #2   13. dec 2017 eneste minus er bagagerummet, det er alt for lille

  • #3   13. dec 2017 Deres lys blænder modkørende smiley

  • #4   13. dec 2017 Køb en med overskud i motoren for de lidt mere øko reklamerede går overhovedet ikke det på literen de er opgivet til. Det har jeg en svoger som kan skrive under på. smiley
    Men ja ud over den dårlige brændstof økonomi og den dårlige plads i bagagerummet og bagsæderne. Så er det en køn nok bil. Jeg syntes den har nogle pisse træls store blindevinkler pga. de små sideruder og bagruden..!
    Men det gør det nemt for mig at tone dem. smiley


  • #5   13. dec 2017 Synes det er en fin vogn... havde selv overvejet at skifte til en... men har valgt at skifte til mazda 3 i stedet...

  • #6   14. dec 2017 Tak for kommentarene smiley

  • #7   14. dec 2017 Har selv overvejet den, men har besluttet at vente, da der umiddebart kommer nogle spændende SUV/Crossover hybrider næste år.

  • #8   14. dec 2017 hvilke modeller tænker du på

  • #9   14. dec 2017 I den samme prisklasse kommer/er der bl.a.

    * Citroen C5 Aircross
    * Toyota Highlander
    * Toyota RAV4
    * Kia Niro
    * Mitsubishi Outlander

    Der er helt sikkert flere (specielt i den væsentligt dyrere ende). Det er bare dem jeg har kigget på. Personligt synes jeg at Citroen C5 Aircross Hybrid ser rigtig spændende ud - og det troede jeg aldrig at jeg skulle sige om en Citroen smiley

    Det ser desværre ikke ud til at Nissan kommer med deres Qashqai som hybrid foreløbig, da det ellers var den jeg havde håbet på.

    Jeg er dog 95% sikker på at min næste bliver en hybrid.


  • #10   14. dec 2017 håber de nye modeller er bedre end de gamle,de var med mange fejl, det var elektronikken der var meget dårlig,de kunne ikke varme,dårlig sæder,har haft en 2013,cdti,byttede da den ville bestemme når vi skulle køre,var tit på værksted,de kunne ikke finde fejlene,når garanti er væk skal man selv betale,

Kommentér på:
Nissan qasqhai

Annonce