{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.456 visninger | Oprettet:

Bmw e90 320 i - hvor mange km? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg overvejer at købe en BMW e90 320i, men jeg er i tvivl om hvor mange km, sådan en motor kan køre? Hvis man skal have denne model til fornuftige penge, så har motoren kørt over 300.000.....

Hvor mange km køre denne model generelt? Både Benzin og Diesel?

Hjælp gerne hvis i har viden om dette, eller har erfaret noget.

På forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e90 320 i - hvor mange km?
  • #2   10. jan 2018 Den burde havde fået skiftet motor hvis den skulle være om alle andre BMW'er de få altid skiftet motor ved en 200.000km og altid til en brugt motor med 10-40.000km på bagen... Enlig lidt sjovt nå man anser en BMW som værende en go bil... Nå det sagt så burde det ikke være et problem normalt sålænge den er behandlet ordenligt...

  • #3   10. jan 2018 Har aldrig hørt om en BMW der har fået skiftet motor ved 200.000 km, men derimod mange VAG (VW og Audi) der har fået skiftet enten motor eller gearkasse allerede inden de har kørt 100.000 km smiley

  • #4   10. jan 2018 Kommer mest an på hvordan den er blevet behandlet, men undervogn osv er formentlig også godt slidt efter 300.000 km smiley

  • #6   10. jan 2018 #3
    Tjeck bmw salgs annoncer her inde... Alle E 28-30-34-36-39-46 har fået skiftet motore så hvorfor skulle det ikke gælde E90?


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 26 Følgere: 18 Svar: 213
    #7   10. jan 2018 Sø-propel:

    Det var da en underlig udmelding. Jeg har haft 5 BMW'er og fælles for dem alle var, at der ikke var én eneste af dem, der havde fået skiftet motor. De havde alle rundet 300.000 km. Da de blev solgt.

    BMW laver fremragende biler, men alt kan ødelægges.



  • #9   11. jan 2018 #7 så hat sælger glemt at oplyse motor skift. For ifølge annoncerne ryger bmw motore ved omkring 250.000km og en hugger motor har aldrig kørt ret meget... Stort set alle annoncer stå der motor skiftet.. Og er det sandt kan det jo næppe være gode motore

  • #10   11. jan 2018 Sø-propel - stop nu din hetz mod BMW... Er du misundelig på ejerne eller hvad er der gået galt for dig?

    Har tjekket en del annoncer uden at støde på nogen med udskiftet motor.
    Men ja, der er selvfølgelig nogen der skriver at de har fået skiftet motor - måske er BMW ejere bare mere ærlige en VAG ejere smiley
    Kører selv BMW - købt ved 180.000 km og nu står tælleren på 385.000 km - og jeg har så vidt jeg husker ikke skiftet motoren i den smiley


  • #11   12. jan 2018 Jeg kan rigtig meget lide BMW, og har selv været tæt på at købe en flere gange, men må indrømme jeg har også stødt på en del bmw'er som har fået skiftet motor ved 200k km..

    senest droppede jeg en BMW 320iS fordi motoren var enormt skrøbelig..

    jeg har lige søgt her under markedet BMW skiftet motor, og har de første 5 ud af 6 annoncer jeg har gennemgået har fået skiftet motor, og der er 26 annoncer...


  • #12   12. jan 2018 Jeg hat intet imod bmw. Hvis man ser bort fra deres dårlige manuele gearskift og deres dårlige rat vinkel nå de ikke har justerbar rat.
    Men nå man sider og kigger på bruge BMW'er (hvilket jeg gør tit da jeg holde øje med E39-46)

    man skal jo tilsyneladende være forberedt på motor skift set ud fra det Mirza også selv har undersøgt. Om det gælder E90 aner jeg ikke.


Kommentér på:
Bmw e90 320 i - hvor mange km?

Annonce