{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon 1p gulpladet afgift!?
  • #2   21. jan 2018 Hvis jeg nu vil bruge den privat, men ikk vil betale 9000kr i året

  • #4   21. jan 2018 Ja, men betale for halv halv

  • #7   21. jan 2018 Køb en på hvide plader smiley

    Du kan indregistrere den som halv erhverv, også uden bevis på dette. Har heller aldrig hørt om nogen der blevet spurgt om dette senere.


  • Finn V
    Finn V Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 3 Svar: 4
    #8   22. jan 2018 Det kræver at du selv har et firma, du bruger bilen i, men det du sparer i ejerafgift, kommer du så godt og vel af med i skat, da du bliver beskattet af 160,000,- ifølge min revisor ville det koste mig ca. 24,000,- om året i skat, hvis den var delerhverv,
    og jeg ville kun spare 3,000,- i ejerafgift, så jeg valgte at lade den være privat, og så lave kørebog og få 3,- pr km. så kan jeg også bruge bilen helt som jeg har lyst til.


  • #9   22. jan 2018 Finn V.

    Hvis du ejer bilen privat og udbetaler kørepenge eller leje, kan du køre som 50/50. Såfremt firmaet (dig selv) "kan" kræver du har brug for en gulplade. Har jeg selv gjort tidligere.


  • Finn V
    Finn V Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 3 Svar: 4
    #10   22. jan 2018 OK så er min revisor forkert på den, han sagde at uanset om det var delerhverv ville jeg blive beskattet af 160,000,-

  • #12   22. jan 2018 Det er jo ikke op til mig. Har altid brugt min gulpladebil til firmakørsel også.

    Men generelt er det bare for mange penge at smide 10k i vægtafgift smiley


  • #15   22. jan 2018 Ok

Kommentér på:
Seat Leon 1p gulpladet afgift!?

Annonce