{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Ilmisar S
Ilmisar S
Tilmeldt:
31. dec 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Valg af dæk {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg har en smule brug for hjælp.

Der findes utallige dæk på de forskellige hjemmesider og har en smule brug for hjælp til et godt par til en rimelig pris.

Jeg har Mercedes E220 2014 model.
Det er 18 tommer fælge der er tale om. Størrelsen på dækkene vil derfor være: 245/40 R18.

Der er virkelig mange mærker osv. og jeg forstår slet ikke forskellen på de mange dæk.
Har læst mig frem til hvad DB er osv., men forstår ikke hvad en god DB er på, og om man kan høre forskellen på 70 DB og 72-73 DB.

Derudover har jeg læst mig frem til at der også er tophastighed på dæk. Jeg vil mene en W-mærke 270 km/t og 300 km/t er mere end rigeligt. Kører sku ikke mere end 220. Det eneste sted jeg har prøvet det er i Tyskland, da vi skulle rejse, og det var måske i et par minutter og så ned igen på de 170-180 km/t.

Jeg håber virkelig nogle af jer kan hjælpe. Der er som nævnt og som i nok ved virkelig mange dæk på markedet, og rigtig mange forskellige mærker med forskellig kvalitet.

Jeg efterspørger nogle gode dæk til en pris på cirka 1500 kr. pr. styk. Hvis der er meget bedre alternativer giver jeg sagtens mere for dem smiley

Jeg håber virkelig nogle vil hjælpe! Jeg håber jeg skriver det rette sted og beklager for den rimelig lange tekst jeg fik skrevet smiley

Det er sommerdæk jeg er ude efter - fik sku skrevet så meget og glemte det vigtigste haha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af dæk
Kommentér på:
Valg af dæk

Annonce