{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E60
  • #1   20. feb 2018 De har alle sammen lidt svagheder som alle andre biler smiley

    530i har lidt for vane at bruge lidt olie, ventildæksel oakning går til, krumtaps udluftning..

    520d har en kæde der er kendt for at være et problem.. swirlflaps..

    530d som ofte er automatgear har converter der ka skabe problemer, thermostater er os kendt for at kunne svigte..


    Kort sagt.. fid den motor der passer til dit behov og tjek efterfølgende op på hva du ska holde øje med smiley


  • #2   20. feb 2018 Gå efter 6 cyl smiley

  • #3   20. feb 2018 at man kan få dem i 4 cyl er helt tosset... jeg har en 520 som havde en 2.2 i og den begyndte på at spise olie ved de 330 km så der kom en m54b30i og det virker helt fint.. den er dog droslet ned til 208 hk.. kan se at mht til rust er der en smule i bagklappen og i skærmene bag har ikke fundet andet lige pt. forskærme og hjelmen er i glasfiber så de ruster ikke. forbremserne på dem har det med at blive skæve pludselig.. det skulle være en generel fejl for de små modeller.. men schmiedmann har nogle kits så man kan få større skiver på, det skulle hjælpe det koster 1800 mener jeg

    profilbillede
  • #4   20. feb 2018 lad vær køb en 520i 2.2 den er for sløv .. køb en med 2.5 eller 3.0 i benzin. hvis du skal købe diesel så hold dig fra 520d. det skal være 6 cylle, 525d eller 530d er helt fine og hvis du vil have mere spark uden at skulle røre noget så køb 535d.

  • #5   20. feb 2018 Kunne du bruge en e61'er? Har en veludstyret 530D jeg skal af med - og den er lidt under dit budget smiley

  • #6   20. feb 2018 Tak for de fine svar.

    Desværre er jeg ikke til stc. Det skal være en Sedan


  • #7   20. feb 2018 530d chip til 267 diesel hk ..kan du få til 95

    profilbillede
  • #8   21. feb 2018 det er et godt bud.. men den der vægtafgift er godtnok lige høj nok..

  • #9   21. feb 2018 koster at ha en sjov bil ..

  • #10   21. feb 2018 #8 Man får ikke en bil i den størrelse og med de HK til 160,- halvårligt i ejerafgift smiley
    Og regn med at forsikring er i samme størrelsesorden.

    Som #9 skriver, så koster det at have en sjov (stor) bil. Men man kan jo også vælge at lægge 200kkr mere og få en tilsvarende der kører længere på literen og dermed er billigere i ejerafgift - men så er værditabet bare (mindst) tilsvarende større smiley


  • #11   21. feb 2018 Kim L kan jeg få noget mere info og billeder af din E60

  • #12   21. feb 2018 kørt 480 uden problemer står super fin langt over gennemsnittet har næsten alt i udstyr Lci baglygter gevind undervogn 20" soltag xenon skørter sæt stort navigation stort lyd anlæg sports kabine med el og massage sorte ruder shadow line el rulle gardin bag klap spejle sæde varme bag i og sikkert mere .skal synes sidst i 2019 ..

Kommentér på:
BMW E60

Annonce