{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Vedr. forsikringer - tænk jer om!! {{forumTopicSubject}}

Til jer med forsikringer, jer der leder efter dem og jer der engang skal have dem - sørg for at læse alting igennem - få evt. hjælp til det.

Min kæreste og jeg har netop haft 2 års anciennitet, og var faldet ca. tusind kr. Dvs. vi nu er "nede" på ca. 12.500,- pr. år i kasko.
I sidste uge kom min kæreste til at bakke ind i en motorcykel, sådan at den væltede. Vi kender endnu ikke prisen for rep., men ejeren mener bestemt ikke under 20 kilo, da den skal have ny kåbe, lakering af kåbe og div. andre reperationer.
Det kan med andre ord ikke betale sig at betale selv, så vi kontakter vores forsikringsselskab (rasmussen assurance), og laver en skadesanmeldelse.
Heldigvis har vi jydekrog på vores bil, så der er intet sket med Fiat'en.
Idag modtager vi så brev om at de har modtaget erklæringen, og at vi skal betale selvrisiko (5000,-) + at vi stiger (hold fast drenge!!) 30% i præmien = knap 17.000,- om året i kasko....
Synes godt nok det er noget svineri, at man stiger til et niveau der er temmeligt meget over det man starter på som ny billist. Havde nok regnet med at stige til det gamle beløb igen... men 30% - det havde jeg nu ikke ventet.

Så mit råd er: tjek jeres papirer om hvordan i står hvis uheldet er ude...
Mvh en trist bilejer, der nu kan vente 3 år mere på billig forsikring.

Og ja - min kæreste kører godt, og jeg har ikke noget imod hun kører i bilen, så spar de åndssvage bemærkninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. forsikringer - tænk jer om!!
Kommentér på:
Vedr. forsikringer - tænk jer om!!

Annonce