#7
28. mar 2018
#6
Det ikke kun dæk og chauffør.
Effekt kurven har meget at sige for at der ikke er LAG og det hele ender i hjulspind.
Undervognen har meget at sige så hjulene og vægten forbliver over de trækkende hjul
Der er så mange ting der spiller ind og alt skal være tilpasset for at køre den bedste tid. Det jo ikke for sjov at Drag kørere let bruger 70.000 på undervognen.
#14
28. mar 2018
En Golf 4 R32 har en 0-100 tid på 6.6 sek. ifølge specs. Den har så 60HK mindre, til gengæld trækker den på alle fire hjul, hvilket er en stor fordel.
Så jeg vil skyde på, at en tid omkring 6 sek ikke er urealistisk. Men det kræver at køreren arbejder for sagen.
Jeg havde engang en Volvo C70 T5 240HK, som var opgivet til 6.8 sek. så vidt jeg husker. Men det var svært at opnå i praksis, selv med gode dæk ville den lave hjulspin når turboen begyndte at levere tryk i første og andet gear. Forhjulstræk og turbo er ikke en ideel kombo.
#16
28. mar 2018
#14.. enig Carsten det er ekstremt svært at komme ned i de opgivne tider i forhjulstrukne biler.. alle kan måle deres bil med et stopur og speedo.. men det er meget usikkert.. de færreste har rent faktisk målt deres bil med logger.. de vil blive utrolig skuffede.. ved jeg gjorde første gang
#18
28. mar 2018
Nej.. men hvorfor så kommentere fejlagtigt på et emne der ikke interesserer en der er måske 50hk til forskel på 7,5 og 8,5 sek i sådan en bil
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.489
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 25
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 20 Emner: 30 Svar: 303
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.905
jul 2011
Følger: 52 Følgere: 47 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 504
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.993
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.905
Det ikke kun dæk og chauffør.
Effekt kurven har meget at sige for at der ikke er LAG og det hele ender i hjulspind.
Undervognen har meget at sige så hjulene og vægten forbliver over de trækkende hjul
Der er så mange ting der spiller ind og alt skal være tilpasset for at køre den bedste tid. Det jo ikke for sjov at Drag kørere let bruger 70.000 på undervognen.
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 52 Biler: 2 Emner: 399 Svar: 11.294
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.489
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 52 Biler: 2 Emner: 399 Svar: 11.294
Jep sne tuning virker altid.
Min gamle 60hk fiat kunne også ramme 100 på 3 sekunder .
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 52 Biler: 2 Emner: 399 Svar: 11.294
golf 4 GTi er tung.
vi er tættere på 8,5 end 7,5 det er helt sikkert
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 52 Biler: 2 Emner: 399 Svar: 11.294
Blogger
Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 38 Følgere: 4403 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.084
Så jeg vil skyde på, at en tid omkring 6 sek ikke er urealistisk. Men det kræver at køreren arbejder for sagen.
Jeg havde engang en Volvo C70 T5 240HK, som var opgivet til 6.8 sek. så vidt jeg husker. Men det var svært at opnå i praksis, selv med gode dæk ville den lave hjulspin når turboen begyndte at levere tryk i første og andet gear. Forhjulstræk og turbo er ikke en ideel kombo.
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.618
#11 7,5sek ?? Er det en joke
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.618
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.618
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
300hk golf 4