{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Motor går pludselig ud - Seat Toledo 1,6 2005 {{forumTopicSubject}}

Jeg har skiftet benzinpumpen, da den gamle ikke længere virkede.

Har nu et fået et problem med at min motor pludselig går ud under kørsel og har svært ved at starte igen i første forsøg. Derefter starter den normalt igen i andet forsøg og kan køre videre indtil den går ud igen. Alt mellem 2-25km. Og det foregår ved lavt brændstof - måske 5-7 liter benzin.

Hvad jeg har erfaret, så går motoren pludselig ud ved lavt brændstof, inden den begynder at lyse gul. Har testet ved lavt brændstof og her gik motoren ud 2 gange inden for 10km. Har fuldt en halv tank benzin på og kørt samme rute uden nogen problemer. Lige umiddelbart har jeg ikke oplevet at motoren sætter ud endnu med masser af brændstof på.

Motoren slukker bare og bilen går ud under kørsel. Den hakker ikke eller noget som helst. Det sker bare pludselig!

Hvad kan fejlen skyldes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor går pludselig ud - Seat Toledo 1,6 2005
  • #1   13. apr 2018 den benzin pumpe i har monteret i tanken. prøv at tage den op og tjek tilslutningen til divs rør i tanken. for det lyder til sugerøret er utæt så det døjer med at suge det sidste benzin op. Så der er ikke anden end at skille den af igen og tjek alle dele og plastik rør. da det jo nemt kan være noget der er knækket eller en dårlig O-ring. nede i tanken evt

  • #2   13. apr 2018 Hvis det er en pumpe med indbygget niveauføler til tankmåler, kan denne også måle forkert, således der faktisk er utrolig lidt brændstof tilbage, selvom måleren siger noget andet. Jeg har i hvert fald haft det problem med en uoriginal pumpe. Hvis der er kommet noget skidt i tanken ved udskiftning kan det måske også være dit brændstoffilter.

  • #3   14. apr 2018 Der ligger noget i tanken den suger op stopper tilførselen.

Kommentér på:
Motor går pludselig ud - Seat Toledo 1,6 2005

Annonce