{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.979 visninger | Oprettet:

Min dør kan ikke åbne {{forumTopicSubject}}



Da jeg hentet den Bette fra børnehave og skulle ind i bil og til og køre, kunne jeg ikke komme ind i bilen??
Jeg kunne ganske enkelt ikke åbne den udefra...
Åbner så bagdøren og åbner føredøren og hopper ind og køre..
Manden og jeg går så ned for og vil kigge på problemet.. lader alt el osv sidde mens vi ser om vi kan få midter pladen af.. konstatere så det kan vi ikke. Og problemet bliver ikke løst... vi sætter dørbeklædning på igen..
Vi tester centrallås vinduer osv om det virker og det gør det.. Jeg lukker døren for og se om det magisk vis så virker nu.. men ak nej..
Manden vil så gerne ud af bilen (underligt nok??) men nu, nu virker det inden fra sku heller ikke...
Hvordan i en og biiib får man den dør op igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min dør kan ikke åbne
  • #1   20. apr 2018 Er det kun førerdøren eller sidder manden nede i bilen endnu smiley

    Det lyder som om det er låsekassen det er galt med. Jeg gætter på at det er den vw der er i din signatur. Jeg har rodet lidt med ældre Audier og der er det ofte en lille fjeder til en pal der er gået til.
    Mvh. Gert


  • #2   20. apr 2018 Hvad er det for en bil?
    Nogen biler har sådan en funktion der også låser bilen indefra (så håndtag ikke virker), hvis man trykker lås to gange på fj.betj.
    Dørbeklædningen skal af så i kan se om det er en mekanisk fejl eller om det bare er c-låsen der er færdig, begge dele er nemt og billigt at lave.


  • #3   20. apr 2018 Bilen kan låse og låse op igen så intet med låsen at gøre..

  • #4   20. apr 2018 Og hvordan for jeg beklædningen af når døren ikke kan åbnes

  • #5   20. apr 2018 Når jeg skriver låsekassen, mener jeg den enhed der rent mekanisk går i indgreb i døråbning.

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #6   20. apr 2018 På sådan en Ferrari er det normalt mellemgasfordeleren...

  • #7   20. apr 2018 Prøv at banke lidt på døren mens du prøver at åbne, så er der måske noget der "falder i hak" så den tager ved, det kan også blive værre men det er risikoen. Når døren er åben så pil dørbeklædningen af med det samme, så går det ikke helt galt hvis du lukker den uden at lave den.

  • The D
    The D Online Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 116
    #8   20. apr 2018 Hvis det er en VW, så har i sikkert glemt at få sat dørhåndtaget til igen efter beklædningen har været af, den fejl har jeg selv lavet. smiley

  • #9   21. apr 2018 hvis i er heldige så er grunden til at Den ik virker indefra at i har klovnet i det da i satte beklædningen på...
    Hvis det ik er det så er døren deadlocked
    Og så er jeres problemer større...
    Når en dør fra det tyske mærke der begynder at Lave problemer så skal msn være sikker på at msn har forstand på at lave det inden den går i deadlock( “baglås”)..
    Derudover så prøv at læs de emner vi har besvaret før med samme problem..
    Der er beskrivelse af hvad vi har gjort for at afhjælpe problemet hos folk.


  • #10   21. apr 2018 Døren kan nu åbnes:p
    Men kun inden fra..
    Så skal jeg bare igennem midterpladen så jeg kan komme til og fikse så det virker på ydersiden... bum bum
    Også skal modhager sættes på så den ikke er så slap i det...


  • #11   21. apr 2018 Lad være med at sætte dørbeklædningen på igen før din mand har kigget på det.

Kommentér på:
Min dør kan ikke åbne

Annonce