{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.844 visninger | Oprettet:

kørte op bag i mig igår {{forumTopicSubject}}

igår var der en idiot der kørte op bag i mig i et kryds, han påstår så senere på dagen at det var mig der bakkede ind i ham, han har 3 vidner siger han, som var med i bilen, jeg har kun min kæreste som vidne på at det ikke passer... Nu er mit spørgsmål så hvordan man skal forholde sig i den sag? Politiet er ikke indblandet..?

Mvh Per


Kommentarer på:  kørte op bag i mig igår
  • #1   22. okt 2006 du skriver bare i din skadesanmeldelse hvad der skete .... var det i et kryds ?


  • #2   22. okt 2006 Så indblandt politiet, og spørg efter vidner ved x tidspunkt ved x sted. Hæng en seddel op i nærheden hvor du søger disse vidner.

  • #3   22. okt 2006 Hvis du har rent mel i posen, Så indbland politiet. Så må de jo tale med ham.... Det lyder jo lidt underligt at du sætter bilen i bakgear i et kryds....

  • #4   22. okt 2006 hmm for det 1 er det nok lidt dårligt at du ikke fik politiet indblandet, for det andet har du fået en stor skade ell lille? for et det et lille skade du har fået, har du jo nok et problem med at bevise modsat, men derimod hvor det er en stor skade du har fået i bag, er dine chance større da men jo nok ikke kan bakke så hurtigt i et kryds, ¨så få politiet kontaktet og meld skaden

  • #5   22. okt 2006 han får skylden for der er ikke påkørselsret i danmark hehe

  • #6   22. okt 2006 Hmm..! Trist at folk skal lyve sig fra, at betale en skade på en andens bil. Nå men ved ikke rigtig hvad jeg syntes du skal.

    Jeg havde også en ældre dame somme bakkede ind i siden på mig engang, men der var SLET ingen problemer. Men vi fik nogle uafhængige vidner, så som alm. mennesker som var på stedet og som havde set det sket.
    Dem fik vi telefonnr, og adr på hvis vi skulle få brug for det.

    Jeg tænkte lidt om der ikke lå nogle butikker der hvor det skete, som evt. havde set noget. Prøv evt. at forhør dig frem. Du kan jo altid få af vide at de intet har set.


  • #7   22. okt 2006 han kørte ind i mit anhængertræk, så der kom kun en lille bule i min bagklap... :-S

  • #8   22. okt 2006 ja det skate i et kryds ved bilka i horsens


  • #9   22. okt 2006 vi fik heller ikke nogen vidner, da jeg troede alt var iorden.. sådan en idiot...

  • #10   22. okt 2006 Ja selvfølgelig skriver jeg hva der skete i anmeldelsen, men når han nu skriver at det var mig der bakkede ind i ham, hva sker der mon så? Så bliver der sikkert en masse bøvl med det hele...

  • #11   22. okt 2006 Jamen hvis forsikringerne er ligeglade med politirapporterne, så ER det jo ham der kommer til at betale...!!

  • #12   22. okt 2006 afgjort ... gør som Dez siger .. smiley .. Hvilket kryds var det da i nede ved bilka (Selv fra horsens)

  • #13   22. okt 2006 Det var lige dernede mellem bilka og pointS

  • #14   22. okt 2006 Smadret .. var det en ung en eller?

  • #16   22. okt 2006 Dit uheld kategoriseres som et harmonika sammenstød, hvor det altid er den bagerste bil som har ansvaret, dvs at nu hvor i kun er 2 biler impliceret er det hans forsikring som skal betale skaden!

  • #17   22. okt 2006 Rettelse: Det er den bagved kørende som han ansvaret for skader på egen forende og forankørendes bagende!

  • #18   22. okt 2006 har prøvet det samme med min bx......... men du kan jo lige prøve at oplyse hans vidner at det er strafbart at lyve i retten og ved mig kom hans falske vidner sjovt nok aldrig frem........... min bx var så også totalskadet og jeg havde jordens bedste taksator selvom han kom fra hans forsikring............. han var ude og måle og det hele......... han grinte bare af det han havde sagt............. men held og lykke i sagen...........

  • #20   22. okt 2006 Du får ikke de store problemer ud hans påståelse..
    Meld det til politiet hvad der skete..
    Min lillebror har lige været præcis det samme igennem..
    Taksatoren kunne sagtens se på skaden på hans bil at den IKKE var kommet ved at bakke.. Det kan taksatoren sagtens se.. + at man skal dælme bakke hurtigt for at lave en skade på bilen bagved..
    Min lillebror slap for skyld...
    Men hvis det er meldt til politiet, kan de bagefter sigte vidner for falsk vidneforklaring.. (så plejer de at rette historie eller springe fra når de bliver præsenteret for den sigtelse)..
    Men hvorfor fanden kan folk ikke bare erkende at de har lavet en fejl og kørt op bag i en anden, istedet for at forsøge at slippe fra det..


  • #21   22. okt 2006 go fornøjlse
    jeg tabte en ligende sag måtte betale en helt ny skoda da vi ikke kunne blive enug om hvem der havde skylden og dem med de blå blink havde ikke tid til at komme ud og kigge på stedet så det var ham, der vandt sagnen
    såadn en gammel støder


  • #22   22. okt 2006 Kan kun sige til ALLE:
    Ha ALTID et stykke papir og en kuglepen i handskerummet.. Ved en påkørsel, skriv da hændelses forløbet ned, samt hvem der har skylden + evt. vidner.... Og skriv så under på det begge parter.. Så er der ikke noget at komme efter bagefter..


  • svend a
    svend a Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #23   22. okt 2006 hey XXXL jeg skal lige høre hvor har du fået sådan en fed trøje fra

Kommentér på:
kørte op bag i mig igår

Annonce