{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Bmw e36 cabriolet {{forumTopicSubject}}

Hej med jer håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan være behjælpelig med et spørgsmål har længe haft lyst/drøm at eje en bmw e36 cabriolet nogen der ved hvad det koster hvis man selv importere en fra evt. Tyskland eller Sverige? Motor vil jeg meget gerne have 2.0 2.5 ellers 2.8 i værste fald 1.8 er der nogen der har importeret en bestemt model som kan sige noget om prisen på afgift? Pft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e36 cabriolet
  • #1   17. maj 2018 Det kan du se på motor.skat.dk under "registreringsafgift" og så "vurderinger" der ligger alle dem der er betalt fri/trukket ud af landet for nyligt, så kan du sammenligne der.
    Alternativt kan du også bare kaste 149kr efter www.afgiftsportal.dk og indtaste annoncer på dem du vil købe og så får du en vurdering indenfor 24timer og hvis den er fin med dig, så kører du afsted efter bilen og toldsyner den og så betaler du afgiftsportal.dk og kan reelt ha bilen på danske plader 48timer efter du ser annoncen første gang.


  • #2   17. maj 2018 Jeg har en e36 cabriolet 318 fra 94 kørt 200.000 og afgiften kostede lige omkring 20.000kr

  • #3   17. maj 2018 Tim tak for info smiley hvornår har du impoteret din?

  • #5   18. maj 2018 Synes at de priser her hjemme er alt for dyre fin eksemplar 328 for 100.000kr når man tænker en e46 i 330 udgave kan fås for omkring 120-150 jeg ved bare ikke hvad afgift på en 328 er nogen lunde? Kan se jeg kan få en i Sverige for omkring 30000 kr så går jeg ud fra at afgiften kan umuligt være 70000 på en gammel bil fra Ca 1996 eller tager jeg helt fejl?

  • #6   18. maj 2018 Førhen, der ku du som tommelfingerregel sige at afgiften ca er 60-66% af hvad en tilsvarende dansk bil koster I gennemsnit ved en forhandler (ikke den din fætters kammerat har tilbudt dig mellem venner smiley )

  • #7   20. maj 2018 Afgiften på min blev betalt ca i starten af 2017 (-:

Kommentér på:
Bmw e36 cabriolet

Annonce