{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Køb af reservedele {{forumTopicSubject}}

Hvor køber i Reservedele fra?

Jeg har flere gange søgt på nettet, hvor jeg falder over skrammehistorier om autodele24/autodoc virksomheden går under flere navne.

Hvor køber i jeres dele fra eller evt. Erfaring med autodoc?

Jeg kører i en Hyundai i 30 2010 (FD), 2007-2011 moddel. Mener nok det er første gen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af reservedele
  • #1   24. jun 2018 folk der ikke kan lide at handle på autodele24/autodoc, er dem der ikke kan andet end at taste deres nummerplade ind...

    Har du styr på hvilke dele der passer på din bil og du har tid til at vente 7-14dage på dele så det nok det billigst sted at handle.


  • #2   24. jun 2018 handler altid hos autodoc! har aldrig haft problemer , dele passede og det var MEGET billigere end andre steder.

    man skal bare huske ikke kun at skrive nummerplade ind fordi det er stadig ikke 100% sikkert det er det rigtige du skal bruge.
    men undersøg evt motor nummer hvis du fx skal bruge noget til motoren osv.


  • #3   24. jun 2018 Jeg har lidt blandede oplevelser.
    Jeg har bestilt derfra nogle gange og har været tilfreds på nær to nedenstående oplevelser.
    På af deres salgssider bliver der lovet dag til dag levering og jeg skulle bruge en pakning bilen, der stod klodset op. Det tog så fire hverdage, ikke dag til dag. Det er for ringe til 79 kr. i fragt for en forstøret o ring.
    Jeg bestilte LPR bremseklodser(lagervare på hjemmesiden), men modtog i stedet deres ejet mærke "stark" i ukendt kvalitet.

    Generelt for at bestille reservedele, uanset hvorfra, er at gøre sit forarbejde korrekt.
    Til min bilmodel findes der f. eks tre forskellige typer trækaksler afhængig af motorstørrelse og alder, alle tre står listet som muligheder i autodoc, så læser man ikke detaljerne igennem, får man noget forkert.



  • #4   24. jun 2018 Man skal kende delens OEN nummer. Ellers får man sandsynligvis ikke det man tror man bestiller

  • #5   24. jun 2018 Jeg bruger ATP-Autoteile.de har endnu til gode at få en forkert det. Bare huske at læse deres vare beskrivelse

  • #6   24. jun 2018 jeg har fået et par fjel leveringer fra autodoc.. men det var min egen fejl :p.. bestilte det forkerte. men resten af de dele jeg har fået er korrekte og ja leveringen er ok til prisen.. ca 10-14 dage

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #7   24. jun 2018 Jeg bruger også kun autodoc og atp-autoteile, men som andre har skrevet skal man selv være sikker på man bestiller det rigtige.

  • #8   24. jun 2018 Autodoc er ok.

    Men hvis man indimellem undersøger priserne herhjemme, kan nogle dele dog være billigere lokalt.

    Jeg bruger skam også ftz, refako, krogslund og thansen.
    Det hele afhænger af prisen og hvor hurtigt jeg skal bruge varen.

    Og ja men skal alle steder undersøge hvad man bestiller.

    Ved autodoc betaler jeg hver gang 39,- kr. Mener jeg det er for at forsikre forsendelsen, og jeg bestiller sjældent det billigste produkt, men det gør jeg heller ikke når jeg handler lokalt
    Alle steder jeg køber varer sælger de samme mærker. Sådan generelt.


  • #9   24. jun 2018 Jeg har handlet flere gange ved mister-auto.dk.
    Det er gået problemfrit og har ikke fået noget forkert endnu.
    De skriver hvilken dag det sendes, og det har de holdt alle gangene.


  • #10   24. jun 2018 har kun handlet der en gang skulle købe en modstand til en Renault Grand s. og den hade de lager og skulle få den i løbet af en uge. 14 dage senere kontakter jeg dem og så siger de at delen er i rest ordre. Så der ville gå længe så fik de 1100kr tilbage. Det syns jeg virkelig var noget pis. Det burde de jo vide når man bestiller vare. Så nu køber jeg ved de forskellige danske reservedele forhandler og meget på eBay ved de forskellige. og får altid mine ting nu.

  • #11   24. jun 2018 Tak for svarne gutter, jeg er mere rolig nu da det lyder som om det er folk, der enten har været uhældige ellet dummet sig lidt.


  • vladmury
    vladmury Tilmeldt:
    feb 2013

    Emner: 9 Svar: 141
    #12   24. jun 2018 jeg har bestilt mange gange dele til min bmw hos autodele24. jeg bruger realoem og søger direkte efter reservdelnr. Har aldrig haft problemmer

Kommentér på:
Køb af reservedele

Annonce