{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vcds
  • #1   1. sep 2018 Ja det skulle den da gerne kunne smiley

  • #2   1. sep 2018 Ja det skulle den gerne kunne ellers er der noget galt med det program i bruger.

  • #4   4. sep 2018 Ok tak det var min kammerat der havde lånt en Seat Toledo og da han skulle aflevere den begyndte mortor lampe at lyse så ville jeg bare hjælpe men ham han havde lånt bilen brændte fuldstændig af sagde han havde ødelagt hans bil og vi skulle fandme ikke sætte tester på hans bil underlig fætter
    Men tak for svar


  • #5   4. sep 2018 Det var da noget af en (ven) han hade lånt bilen af.en bil kan da gå i stykker lige meget hvem der køre bilen. har da selv haft lånt mine bilen ud igennem tiden til et par af mine gode venner. Og det er da sket noget er gået i stykker. kunne da aldrig brænde helt af over det. da det også ville have sket vis jeg kørte i den.Det noget anden vis jeg hade funden ud af at de hade direkte mishandlet min bil. men det nu også der for jeg kun har et par stykker der overhovedet må låne min bil. da jeg stoler på dem.

  • #6   4. sep 2018 Fulstændig enig den skulle bare på værksted og min kammerat skulle betale
    Og der kunne jo ikke ske noget ved jeg satte min tester på så kunne han få af vide hvad fejlen var
    Det er jo det første de også gør på værksted


Kommentér på:
Vcds

Annonce