{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan primera
  • #1   27. jun 2004 Den har kørt ca 205000 km.

  • #2   27. jun 2004 Peter V > Sludder. Sådan en P10 GT lægger som regel 160-165HK standard.

    - Martin


  • #3   27. jun 2004 Jeps der må jeg gi martin ret!! En god gammel primera GT smider min 160hk på feltet selvom den har kørt over 200kkm

    Min gamle Primera (115hk) rullede 138hk 110%standard og der havde den kørt 252kkm


  • #4   27. jun 2004 Og det gjorde den både hos KB autoteknik og hos Peugeot køge

  • #5   27. jun 2004 Peter > Jamen det bliver du nødt til at tro på for SR20DE GT motorerne yder typisk 10-20HK mere end de er opgivet til og det har været gældende på alle de målinger jeg har været med til inkl. målingen af min egen.

    - Martin


  • #6   27. jun 2004 Hmm efter mere end 3 år hos Nissan, tager jeg helt klart hatten af for Primera, men her må jeg erklære mig en anelse skeptisk. Hvis bilen virkelig skulle ha' så mange HK fra fabrikken, burde der da netop ikke være det store potentiale for en chip. Chiptuning henter jo som regel de heste frem, som fabrikken har "glemt". Her kan man kun sige, at fabrikken - tilsyneladende (?) - ikke har "glemt" nogen heste? Dermed burde potentialet for en chip være ret lille.

    Og de der rullefeltsmålinger, kan man godt tage med et gran salt. Min bil blev f.eks. målt til 251 HK, og det var FØR, jeg fik sportsudstødning på. Som man kan se i min profil, tror jeg ikke, at træerne vokser ind i himlen. Jeg anslår min bil til 240HK MED sportsudstødning. Der er ingen grund til at overdrive, selvom det er tillokkende.

    Jeg har kørt en P11 GT'er. Hvis den skulle ha' 160-170HK, så er jeg skuffet. Den føltes ikke af mere end de 150, som den er opgivet til.


  • #7   27. jun 2004 Det er fordi at jeg er blevet tilbudt en til 50.000 er det for dyrt eller hvad??? han siger at han lige har fået den stillet i motoren, så kan den ikk godt har 170 hk. så???


  • #8   27. jun 2004 Mikkel L > Jeg mener blot at det ikke er urealistisk at den pågældende P10 GT har 170 heste med chip i.

    Ja rullefeltsmålinger skal man ikke gå så meget op i, men når alle de rul vi har lavet med SR20DE motorerne viser at de har 10-20HK mere end de er opgivet til er der noget om det.

    - Martin


  • #9   27. jun 2004 OK Tak martin...
    Vil bare godt vide om det er for dyrt eller???


  • #10   28. jun 2004 Jeg vil mene at 50k er for dyrt. Købte en til en kammi fra 93 uden nogen gejl for 35k og det er nok 3 år siden

    Peter> Prøv nissanklubben.dk og snak med dem for det er altså hva de ruller når de er på feldt selvom de har mange kilometer på bagen.
    Alle motore er jo ikke ens så fabrikken har vel valgt at opgive dem så ingen bliver skuffede, i forhold til f.eks BMW ejere der har svært ved at holde deres fabriksopgivede HK

    Kan så lige slutte af med at min starlet fra 82 der står 100% standard rullede 56hk 80nm med en motor der har gået over 400kkm. Den er kun opgivet til 45hk


Kommentér på:
Nissan primera

Annonce