{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

jan F
jan F
Tilmeldt:
4. dec 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

mercedes {{forumTopicSubject}}

hjælp..... jeg har en mercedes 3,5 v6 R model benzin. jeg har et problem,da jeg kom kørende tændte motorlampen,jeg kørte 100 m og skulle til venstre. da jeg holder stille går bilen i stå.jeg får bugseret den til et værksted,hvor de konstater at batteriet klappet sammen,de sætter en tester på,den skriver at der er komunikation,s fejl mellem aut.gearkassen og styreenheden.med nøgle på krumtappen kan motoren kun drejes 3/4 omgang frem hvor den møder et stop.hvad kan dette skyldes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mercedes
  • #1   4. dec 2018 vis motoren ikke kan dreje helt rundt. så kan det være flere ting. Det kan være der er røgen en kæde mener din køre med kæde nemlig og ikke tandrem. vis jeg husker rigtig. og så går stempler i mod ventilere. og så er de nok røgen sig en tur. Det med automatgear i ikke kan læse den. kan være fordi den har været død før strøm så kan de være underlige. Det kan være det kommer igen når I kan starte bilen op igen. men under alle omstændigheder lyder det ikke godt motoren ikke kan dreje frit rundt. Det kan også være en pejlstang der er gået. og angående gearkassen kan i sætte den i n hvor den kan skubbes frem og tilbage og skiftet mellem d og p?. eller er gearkassen låst?.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #2   4. dec 2018 En bukket plejlstang eller en tabt ventil.

  • jan F
    jan F Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   4. dec 2018 Knastkæden er ikke sprunget og jeg hørte ikke noget de 100 m jeg kørte efter motorlampen begyndte at lyse.den gik først i stå da jeg holdt stille og skulle til venstre. Jeg mener at man kan høre hvis det er en ventil. Tæsteren viste ikke noget om knast føler eller krumptap føler. Så jeg tror ikke at kæden er hoppet en tand eller sprunget. Det testen sagde var at der ikke nogle kommunikation mellem gearkassen og styrebokse og mellem brændstofpumpen. Kan det være en el fejl der blokere aut gearkassen.

  • #4   4. dec 2018 tvivler på det er gearkassen der låser. for vis det var gearkassen. der var låst burde du slet ikke kunne dreje motoren rundt.

Kommentér på:
mercedes

Annonce